AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Hei Jeg har en fantastisk kjæreste og sexlivet er perfekt. Men vi har et problem. Han kommer aldri når vi har samleie! Han kan holde på i timesvis hvis han orker, men som regel blir enten han eller jeg for sliten til å holde på mer. Han kommer heller ikke dersom han runker etter akten, men han har kommet tidligere når han gjør det alene. Jeg synes synd på han, da jeg har det helt fantastisk og han ikke får full nytelse av det! Han har også nevnt at han ikke blir så kåt, da han vet at han på en måte trener uten resultater. Noen andre som har det slik? Og evt har noen råd til hva vi kan gjøre? Jeg vil bare at han skal ha det like bra som meg under samleie! Anonymous poster hash: 4e93e...564
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Kan du ikke suge han til han spruter da?Anonymous poster hash: 21953...b8d
Gjest Heartbeat Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Han bør forsøke å kutte ut runkingen i en periode og se om det hjelper når han blir ekstra kåt og får fylt pungen
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Han bør forsøke å kutte ut runkingen i en periode og se om det hjelper når han blir ekstra kåt og får fylt pungen Dette, eller så må han til legen. Det skyldes nok at TS er sammen med en manisk mastrubatør. Hadde litt av det samme problemet i begynnelsen, men så slutter jeg å leke med meg selv og nå er det nesten problemet omvendt. Anonymous poster hash: a59b5...044
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Det er ikke større problem enn du gjør det til selv. Synes typen det er greit så trenger det ikke være noe problem. Problemet hans er vel heller at han synes synd på deg og da blir det lett en ond sirkel. Slapp og bare nyt. Anonymous poster hash: 33c0f...d6c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Ville du vært en dårlig mor?Kanskje menn ikke får orgasme inne i en kvinne de tror ville vært en dårlig mor? Anonymous poster hash: 1e3a1...261
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 Grav dypt og finn ut om han har en eller annen skjult fetish som han virkelig tenner på. (Og håp at den ikke er for drøy? :D) Anonymous poster hash: bbe50...279
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 jeg har totalt motsatt problem derfor forsøkte cen meg til å tvinge meg til å spise sakte fordi han trodde det kunne hjelpe mot for tidlig orgasme. det hjalp ingenting, eneste som hjalp var å trene masse men det var sykt slitsomt, men vi hadde dårlig kjemi oss imellom da. Anonymous poster hash: eba8d...714
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Hør med han om dette her ser kjent ut. Anonymous poster hash: 2f36e...35f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå