Gå til innhold

Far og sønn bade naken sammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer bader naken i badekaret med sin 9 år gamle sønn, snart 10. Fint med åpent og avslappet forhold til nakenhet, men jeg synes kanskje dette er på kanten.. Er jeg sær?

Anonymous poster hash: 139fb...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Eller rettere sagt , du er prippen. Det er ikke noe galt i det, (som det ville være å være sær) men du setter grensen noe under det som er vanlig.

Bli enig om grensene med din man. Dere skal samarbeide.

• Liker 9
Skrevet

Seriøst? Det er jo ingen ting feil med å bade nakne sammen. Folk er så snærpete...

Anonymous poster hash: 1e30f...8fd

• Liker 7
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Så lenge både far og 9-åringen syns det er greit, så ser jeg ikke hvorfor du skulle gjøre det til noe mer enn det er.

• Liker 8
Skrevet

Det er over kanten, spør du meg.

Jeg ville reagert og sagt fra om at det ikke er greit.

• Liker 2
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg mener ná at sónnen er fortsatt et barn. Nár han starter med á bli mer tenáring da kan jeg skjónne at det blir litt saert, men dette er vel noe sónnen vil merke seg nár han starter med á komme inn i puberteten.

Skrevet

Det er vel litt drøyt??

Hvis jeg eller mannen dusjer sammen med barna har vi på oss en truse/bokser i det minste....

Men nå synes jeg nakenhet i nærheten av andre er ekkelt uansett jeg da...

Anonymous poster hash: 10367...43d
  • Liker 2
Skrevet

Det er vel litt drøyt??

Hvis jeg eller mannen dusjer sammen med barna har vi på oss en truse/bokser i det minste....

Det var trist å lese, men jeg ser at dette syklige synet på nakenhet brer om seg i samfunnet. Så dette er på vei til å bli normativt.

• Liker 22
Skrevet

Det er vel litt drøyt??

Hvor gammel er barna?

Hvordan får dere vasket dere med undertøy på?

Anonymous poster hash: cd933...b3f

• Liker 3
Skrevet

Er det din sønn også? Høres litt ut som et stemor innlegg... Så lenge de to syns det er greit, er det jo ikke noe problem. Ville nok kanskje ikke gjort det selv, men nå har jeg mye yngre barn, og tenker derfor at 9år er mye. Men vil tro jeg sikkert tenker anderledes om noen år:) særlig gutter er jo virkelig ikke store i den alderen...

Anonymous poster hash: b3907...701

• Liker 5
Gjest Hummels
Skrevet

Ser ikke noe problem i at en far og en sønn bader nakne sammen. Han er jo et barn. Hadde han vert tenåring så hadde det vert noe annet.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Min samboer bader naken i badekaret med sin 9 år gamle sønn, snart 10. Fint med åpent og avslappet forhold til nakenhet, men jeg synes kanskje dette er på kanten.. Er jeg sær? Anonymous poster hash: 139fb...69d

Hadde ikke tenkt over det i det hele tatt.

Skrevet

I andre kulturer som f.eks i Japan (som forøvrig er et moderne land som lett kan sammenlignes med Norge) er det helt vanlig at folk av samme kjønn bader sammen i store offentlige bad, uansett alder. Små barn, store barn, tenåringer, voksne, middelaldrende, gamle. Vi har bare et litt for seksualisert syn på nakenhet, og så har vi jo i bagasjen skittentøyet fra kristendommen om at nakenhet er noe som skal gjemmes bort og man skal skamme seg over.

Ser ikke noe galt i dette. :)

Anonymous poster hash: d5ab2...d93
  • Liker 7
Skrevet

Det er vel litt drøyt?? Hvis jeg eller mannen dusjer sammen med barna har vi på oss en truse/bokser i det minste.... Men nå synes jeg nakenhet i nærheten av andre er ekkelt uansett jeg da... Anonymous poster hash: 10367...43d

Seriøst? Dusje med truse på? Hva lærer det barna da, at nakenhet er fy fy. Barn setter selv grensen for når de ikke vil være nakne sammen med oss. Hvordan får dere vasket dere da?

Anonymous poster hash: e851c...9a3

• Liker 15
Gjest tomasjj
Skrevet

Synes ikke dette er noe å henge seg opp i.

Skrevet

Det er da vel ingenting å henge seg opp i. Gutten sier fra tidsnok når han syns det blir rart, frem til da skal du bare være glad for at han får være barn, og at han slipper å gjemme seg bort og tro at kropp er noe stygt og ekkelt.

Anonymous poster hash: d3f7b...4c8
  • Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dette skulle være noe problem. Håper TS ikke overfører sin egen anstrengte holdning til kropp og nakenhet over på barna i familien.

Skrevet

Jeg hadde nok syntes det var verre om det var far og en ni år gammel datter som badet sammen.

Anonymous poster hash: 4545d...16b

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er verre at noen dusjer med undertøy på :fnise:

• Liker 21
Skrevet

For min del så har det litt å si hvor stort badekaret er. Om det er sånn at de sitter skrevs med beina over hverandre omtrent, så synes jeg det krysser noen (av mine) grenser. Er det derimot såpass str på badekaret at de ikke sitter helt oppi hverandre og kan rette ut beina litt, ser jeg ikke helt problemet så lenge begge synes det er ok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...