kaprifolen Skrevet 22. november 2011 #21 Skrevet 22. november 2011 Jeg flyttet da jeg var 16. Jobbet, fikk bortebperstipend, og barnetrygden (siden mor og far ikke forsørget meg lenger). Også var det en periode jeg fikk busskort av mor og far, og de hjalp meg med lån eller gaver om det var noe spesielt. Har ikke tatt noen skade!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #22 Skrevet 22. november 2011 Flytta ut da jeg var 16, og det gikk "åt skogen"! Begynte å drikke hver eneste helg, røyke hasj, gikk aldri på skolen, ble deprimert og prøvde å ta selvmord. Alt dette uten at foreldrene mine hadde noen aning. Så jeg vil ikke slippe mine barn ut så tidlig uten å besøke de OFTE ihvertfall. Og ville ikke latt de bo med folk jeg ikke kjenner.
HopelessFear Skrevet 22. november 2011 #23 Skrevet 22. november 2011 Vil ikke si at 16 er spesielt tidlig å flytte ut. Mange jeg kjenner flyttet ut når de begynte på videregående. (Oppi mot 80-85%) Det jeg syns er tidlig, er når en knapt har blitt 13. (Kjenner ei som flyttet ut da.) Hun greide seg fintfint hun, men hun var veldig ordentlig og selvstendig fra før så det var en selvfølge egentlig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #24 Skrevet 22. november 2011 Vil ikke si at 16 er spesielt tidlig å flytte ut. Mange jeg kjenner flyttet ut når de begynte på videregående. (Oppi mot 80-85%) Det jeg syns er tidlig, er når en knapt har blitt 13. (Kjenner ei som flyttet ut da.) Hun greide seg fintfint hun, men hun var veldig ordentlig og selvstendig fra før så det var en selvfølge egentlig. Det vil jeg nesten si er omsorgssvikt..
HopelessFear Skrevet 22. november 2011 #25 Skrevet 22. november 2011 Det vil jeg nesten si er omsorgssvikt.. Ikke når ungen vil det selv og kan ta seg av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå