Billeba Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 Jeg har fått tak i solist til vielsen vår. Nå klarer vi ikke å bestemme oss for hvilke sanger vi vil ha. Kan noen hjelpe meg å komme med forslag? På forhånd takk!!
Ingeborg Skrevet 17. juli 2004 #2 Skrevet 17. juli 2004 Vil du ha noe med norsk eller engelsk tekst, da? "Kjærlighetsrosa" er fin, eller "Mysteriet deg". Har også ofte hørt "The Rose" i bryllup. Kan sikkert komme på fler etterhvert.
Cinnamon Skrevet 17. juli 2004 #3 Skrevet 17. juli 2004 "Kjærlighetsvisa" til Halvdan Sivertsen, eller "Vi vandrar samen" med Olav Stedje - nydelig sanger begge to. "The rose" som nevnt. "Morning har broken" har jeg også hørt i bryllup. "From this moment" er også veldig mye brukt, men litt for oppbrukt etter min mening.
Jeanine Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 The power of love med Celine Dion, Fields of gold med Eva Cassidy.
Lissemor Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Er ikke "vi vandrar saman" egentlig en triat sang om døden? Vi skal ha kjærlighetsvisa med halvdan sivertsen og "Å kunne æ skrive på himmeln" med Lars Bremnes.
Gjest MrsL Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 Vi hadde "Mysteriet deg" og det er fordi det er "vår" sang
virre Skrevet 17. juli 2004 #7 Skrevet 17. juli 2004 Hvilken sang som brukes i kirka, kommer jo veldig an på hva slags typer dere er,da. De forslagene som har kommet er jo gode, men forrskjellige typer. Gi et lite pip om hva dere har tenkt selv da,Billeba!
Billeba Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2004 Virre; Vi har bestemt oss for å ha en "tradisjonell" alla the rose, det vackraste etc. Men sang nr to har jeg lyst til at skal være litt nyere eller evt en som ikke er blitt brukt i hvert eneste bryllup vi har vært i. Flere forslag????
Jandia Skrevet 18. juli 2004 #9 Skrevet 18. juli 2004 Virre; Vi har bestemt oss for å ha en "tradisjonell" alla the rose, det vackraste etc. Men sang nr to har jeg lyst til at skal være litt nyere eller evt en som ikke er blitt brukt i hvert eneste bryllup vi har vært i. Flere forslag???? If I should fall behind... :enig_animasjon: Bruce Springsteen.
Lavida Skrevet 18. juli 2004 #10 Skrevet 18. juli 2004 Vi skal ha "ett liv for mig" av The real group, nydelig sang til bryllup og ikke så mye brukt tror jeg?! Også skal vi ha "From this moment", den er jo veldig mye brukt da, men synes den passer godt. Ville ha en med engelsk tekst fordi vi har noen få engelsktalende gjester, og da endte vi med den.
Sessa Skrevet 18. juli 2004 #11 Skrevet 18. juli 2004 Vi skal få fremført "Amazed" av Lonestar. Det er forøvrig sangen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå