AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Har dere sex med mennene/kjærestene derer når dere har mensen? Eller er det no go hele uka?Anonymous poster hash: b3f7e...3cd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Har mensen i 5 dager og har ikke sex med penetrering, men sex har vi. Anonymous poster hash: 90648...382
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Ingen sex daAnonymous poster hash: 74378...df1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Pleier ikke å ha sex de første dagene, mest fordi jeg føler meg dritt! Av og til holder det litt hardt mot slutten og da er det ikke noe problem å ha sex. Pleier å gå helt fint, har aldri opplevd noe "blodbad" :-) Ellers blir det ofte litt ekstra kos på kjæresten de dagene :-) Anonymous poster hash: e04d2...816
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Pleier ikke å ha sex de første dagene, mest fordi jeg føler meg dritt! Av og til holder det litt hardt mot slutten og da er det ikke noe problem å ha sex. Pleier å gå helt fint, har aldri opplevd noe "blodbad" :-) Ellers blir det ofte litt ekstra kos på kjæresten de dagene :-) Anonymous poster hash: e04d2...816 Tommel opp for din siste setning.Anonymous poster hash: b3f7e...3cd
Gjest Andrea93 Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Blir lite penetreringssex da jeg desverre blør veldig mye. Men siden jeg bruker p-piller, velger jeg som oftest bare å ha mensen hver tredje måned, så da tåler vi en uke uten. Derimot pleier jeg si at om jeg ikke er kronisk støl i kjeven og svelget den uka, har jeg gjort en dårlig jobb :-P Liker jo å glede han. Ser selvsagt an formen, men pleier fort å bli minst en blowjob hver dag den uka. Med tampong og klitorisvibrator passer jeg gjerne på at jeg får en orgasme samtidig, jeg også, hvis jeg føler for det. Så, sex - ja, penetrering - nei, ekstremt sjeldent. Har en mann som er veldig flink å passe ekstra på meg og varte meg opp den uken, som selvsagt gjør at lysten på å tilfredsstille han blir mye større. Så til menn som må gå en uke helt uten noe: har dere prøvd å vise litt ekstra omtanke den uken? Gode tips er å komme hjem med paracet og overasskelsesmuffins når vi ikke har bedt om det, gi massasje, leie en god film - rett og slett passe litt ekstra på oss, for vi syns fryktelig synd på oss selv den uken :-) Det at jeg føler meg så oppvartet gjør uten tvil at jeg har mye, mye mer lyst å være grei tilbake med en daglig blowjob eller to.
Lollipops Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Første dagen er det no go, men resten av uka går det fint. Blir som oftest i dusjen, da.
Gjest Flunka Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Nei, hele uken jeg har mensen så får han holde fingrene av fatet. Jeg blöder ekstremt mye og sliter med mange plager de ukene. Kan godt gi han en runk eller noe, men ikke mer enn det
PrinsesseNila Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 I utgangspunktet ikke. Har streke menssmerter, og å bli penetrert da får jeg vondt bare av å tenke på. Det blir eventuelt litt dusjsex en av de siste dagene om jeg ikke har menssmerter. Så får han en blowjob eller blir runket i stede for "vanlig sex" de 5 dagene
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #10 Skrevet 22. oktober 2014 Har dere sex med mennene/kjærestene derer når dere har mensen? Eller er det no go hele uka?Anonymous poster hash: b3f7e...3cd Kunne fint kjørt brannbil jeg, men han vil ikke.. pysaAnonymous poster hash: 90bc8...895
Jacinta Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Har sex de siste dagene når mensen nesten er helt ferdig. Har prøvd de første dagene før - aldri igjen
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Men blir det noe på bare han da?, eller er det sånn at får ikke jeg så får ikke han?Anonymous poster hash: b3f7e...3cd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #13 Skrevet 22. oktober 2014 Husker at jeg og han som var kjæresten min før dro på hyttetur en helg, og vi hadde sett for oss at vi kom til å ha masse sex, til og med i skogen. Dagen vi kom dit, kjente jeg at jeg hadde utrolig vondt i magen. Selvfølgelig hadde jeg fått mensen 1 uke tidligere enn det jeg egentlig skulle (var 17 da, hadde ganske uregelmessig enda). Helgen endte med at jeg tømte medisinskapet for ibux, og jeg lovte å gi kjæresten min ihvertfall noen blowjobs når tablettene virket inn. Når de endelig funket, var jeg så sliten av smerte at jeg sovnet med en gang jeg fikk fred fra dem. Ble kun en blowjob hele den helga på han stakkars Anonymous poster hash: 0b77b...129
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #14 Skrevet 22. oktober 2014 Blir litt ekstra på han de dagene. Gjerne sex etter tredje dag med mensen. Da er det ikke så ille, og han bryr seg ikke. Mer meg som synes det er ubehagelig, og til tider vondt... Anonymous poster hash: dc1fb...619
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #15 Skrevet 22. oktober 2014 Husker at jeg og han som var kjæresten min før dro på hyttetur en helg, og vi hadde sett for oss at vi kom til å ha masse sex, til og med i skogen. Dagen vi kom dit, kjente jeg at jeg hadde utrolig vondt i magen. Selvfølgelig hadde jeg fått mensen 1 uke tidligere enn det jeg egentlig skulle (var 17 da, hadde ganske uregelmessig enda). Helgen endte med at jeg tømte medisinskapet for ibux, og jeg lovte å gi kjæresten min ihvertfall noen blowjobs når tablettene virket inn. Når de endelig funket, var jeg så sliten av smerte at jeg sovnet med en gang jeg fikk fred fra dem. Ble kun en blowjob hele den helga på han stakkars Anonymous poster hash: 0b77b...129 Var da bedre enningenting:) Her i gården hater dama mi å suge, eller hater og hater, hun er ikke overbegeistret over det,så jeg sa når hun tok opp dette menmenstruasjon osv og hvordan jeg ville ha det når hunikke kunne sa jeg bare rett ut at får ikke du noe får ikke jeg noe heller:) Men da venter vi som regel i spenning begge to på at mensenforsvinner og hopper til køys med en gang blødningen er nesten borte 😁 Nå slipper vi dog å tenke på mensen lengre for hun er gravid da så nå er det noe litt verre hindringer som stopper oss fraå ha sex. Som f.eks hormonene og dårlig selvtillit hos henne 😕Anonymous poster hash: eadcd...7da
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2014 #16 Skrevet 23. oktober 2014 Men blir det noe på bare han da?, eller er det sånn at får ikke jeg så får ikke han?Anonymous poster hash: b3f7e...3cd Har ikke stort sett alle i tråden svart at det gjerrne blir noe på ham?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #17 Skrevet 23. oktober 2014 Har ikke stort sett alle i tråden svart at det gjerrne blir noe på ham? Joda, men slang det på for fremtidige besøkende til tråden som kanskje også vil svare. Beklager om du syntes det var unødvendig av meg. Var på ingen måte ment å fornærme deg. Jeg skal heretter bestrebe meg på å få med alt i hovedinleggene, så du ikke synes jeg er så irriterende.Anonymous poster hash: b3f7e...3cd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #18 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg går på p-piller og har perioden hver tredje måned. Fikk det nå på lørdag, første gang jeg har perioden i dette forholdet, og jeg var veldig på det at selv om det ikke ble sex med penetrering kunne han få. Han er ganske gentleman og sa at jeg ikke trengte, men nå er jeg av typen som vil tilfredsstille partneren uansett Anonymous poster hash: 5d361...083
Gjest KateW Skrevet 23. oktober 2014 #19 Skrevet 23. oktober 2014 Joda, men slang det på for fremtidige besøkende til tråden som kanskje også vil svare. Beklager om du syntes det var unødvendig av meg. Var på ingen måte ment å fornærme deg. Jeg skal heretter bestrebe meg på å få med alt i hovedinleggene, så du ikke synes jeg er så irriterende.Anonymous poster hash: b3f7e...3cd Det trenger du da ikke, som AB aner jeg jo ikke hvem du er. Men du er TS? For å svare, jeg har ikke noe i mot det, med mindre jeg har vondt. Dersom partner ikke har blod-problemer går det helt fint for meg, men har han det, kan jeg gjerne glede ham litt, igjen med mindre jeg har jævlig vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå