Gå til innhold

Jeg klarer ikke mer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta meg selv av dage. Jeg sier og gjør så utrolig mye dumt. At jeg ikke klarer å holde kjeft! Jeg er en idiot, og alle som har møtt meg vet det. Jeg er irriterende, og jeg orker ikke mer av meg selv. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke mer av dette livet.

Anonymous poster hash: b2283...dae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å kontakte mental helses hjelpetelefon eller dra til legevakten umiddelbart.

:hug:

• Liker 3
Skrevet

Ring 116 123

Skrevet

Enig med de over, RING! Du trenger noen å prate med.

Jeg er sikker på at det bare er du selv som tenker slik. Mennesker er ikke særlig flinke til å vise eller fortelle at vi setter pris på hverandre, eller belyse andres positive egenskaper. Det blir opp til hver enkelt å analysere og tolke andres oppfatning av en selv. Som regel er man altfor streng med seg selv. Ingenting er bra nok. Og dette kan utvikle seg til vonde tankespiraler, der du tilslutt tror på det selv.

Hold ut kjære deg. Skaff deg noen å prate med. Du kan få hjelp til å håndtere dette.

Anonymous poster hash: 4cede...fe0
Skrevet

Enig med de over

Skrevet

Ta kontakt med noen du kan prate med, slik som de over anbefaler. Jeg garanterer deg at det er mennesker som vil savne deg hvis du forsvinner.

Anonymous poster hash: c7225...227
Skrevet

Å snakke med en objektiv person kan være veldig greit. Da får du ut dine tanker og kan betro deg til en med taushetsplikt.

De fleste av oss opplever situasjoner eller lengre tider hvor de faller ned i et følelsesmessig hull av negative tanker. Jeg kjenner deg ikke, men håper at du, som de andre over sier, kan ta kontakt med noen som er der for å hjelpe andre. Det er godt å ha noen å snakke med, og alle fortjener å ha det bra.

Sender deg en klem, og vit at du er betydningsfull. Det du trenger er et løft. :hug:

Anonymous poster hash: 7e4bc...b49
Skrevet

Kjære trådstarter,

Denne tråden stenges da selvmordstanker ikke tillates på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

ninuska_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...