Gå til innhold

Dagen før dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA, nå er det fredagskveld, sitter og venter på at kjøreplanen kommer på mailen min for å skrive ut 3 eksemplarer.. BOrdene er dekket, har vært i Lakselv og henta blomster og brudebukett. Den ble forresten kjempesøt.. Liten og litt yndig :-) Er dau sliten og lengter etter senga. Gubben har dratt bort for natta ser han igjen i morgen.. Tenker på alt man har gått igjennom og nå er dagen kun noen timer unna :o Litt rart og tenke på..Huset er fullt av gjester, akkuratt nå sitter to stykk medbragte barnevakter og den ene lillesøsteren min og ser ringenes herre På DVD.. Jentene koser seg. Jeg sitter her og venter på den fordømmende mailen, så jeg kan gå å legge meg. en kjempe overaskelse var at en jeg ikke trudde kom, dukket opp.. Jeg ble så skuffet når ikke hørte noe mer fra henne, go trudde hun ikke kom. Og ble jublende glad da min reserve mor gjennom ungdomstiden min kom... Nei.. Dere får ønske meg lykke til i morgen.. go lykke til dere andre bruder som skal til alters i morgen... JEg gleder meg villt...

Rapport om dagen kommer senere... Godnatt i morgener jeg FRU :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ha en fin dag i morgen, og kose deg masse. :-)

Skrevet

Lykke til i morgen!!! :bryllup: Og så utrolig gøy at hun kom alikevel da! :) Dere får nok litt av en drømmedag, gleder meg til å høre referat og kanskje vi får se bilder!?!

Skrevet

Lykke til i morgen!! Alt godt ønskes dere begge :-)

Skrevet

Lykke til! Ha en flott dag!

Skrevet

Lykke til! Håper dere får en fantastisk dag :tommelsmil:

Skrevet

Gratulerer med dagen i dag. Håper dere har strålende fint vær og at dagen blir som dere har håpet på.

Skrevet

Gratulerer med dagen i dag - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...