Gå til innhold

Jeg er en pillemisbruker.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det begynte med at eksen min lot meg prøve en av hans sovetabletter for 5 år siden. Det gjorde at jeg dagen idag henter da disse pillene på resept Skrevet av legen min.

Har en deilig følelse i kroppen nå, har hele 100 Stk i pakken.

Jeg vet jeg er narkis nå. tar de fordi man får deilig rus av de og ikke fordi jeg trenger hjelp til å sove. Det er jo ment som sovemedisin... Flere som sporet av her? :)

Skal bruke opp de har og så bestiller jeg ikke flere. får nyte mens jeg har en full pakke. :)

Anonymous poster hash: d8085...521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvordan abstinensene er på de pillene? De kan vare opp til 6 måneder og er på mange måter verre enn heroinabstinenser. Du vil snart miste virkningen (også rusen) av å ta vanlig dose, og så må du øke. Du burde heller trappe ned, men det vet du sikkert.

Anonymous poster hash: 5d280...589

Skrevet

Jeg har brukt de så lenge. Har tatt opptil 5 stykker på en dag. Ja jeg vet hvordan det er når jeg ikke går på de. Og det går helt greit. Det er akkurat det samme som å ikke få røyk hvis du røyker. Men går faktisk bare en uke så er alt normalt igjen.

Jeg tar de kun på kvelden når jeg skal legge meg og kjører hverken bil eller gjør andre ting når jeg har tatt pillene. Men rusen jeg får av er er deilig. Jeg går lyst til å rydde og vaske huset og gjør faktisk det også. Jeg er ganske ok med dette.

Er 25 år og har god jobb. Alle må kose seg iblant. Jeg drikker ikke alkohol og røyker ikke nå lenger (har klart å slutte) så jeg er lykkelig og fornøyd med livet mitt. Ts

Skrevet

Den beste måten å slutte på er ikke å spise opp de man har. Kast dem i do. Da vil du se hvor mye viljestyrke du har og det kan gi deg mot til å slutte.

Skrevet

Lykkelig og fornøyd nærkis... ✨🌟💫

Lykke til- for det er jo baaaaare å slutte når du vil!

Anonymous poster hash: 98037...b10

Skrevet

Jeg har brukt de så lenge. Har tatt opptil 5 stykker på en dag. Ja jeg vet hvordan det er når jeg ikke går på de. Og det går helt greit. Det er akkurat det samme som å ikke få røyk hvis du røyker. Men går faktisk bare en uke så er alt normalt igjen.

Jeg tar de kun på kvelden når jeg skal legge meg og kjører hverken bil eller gjør andre ting når jeg har tatt pillene. Men rusen jeg får av er er deilig. Jeg går lyst til å rydde og vaske huset og gjør faktisk det også. Jeg er ganske ok med dette.

Er 25 år og har god jobb. Alle må kose seg iblant. Jeg drikker ikke alkohol og røyker ikke nå lenger (har klart å slutte) så jeg er lykkelig og fornøyd med livet mitt. Ts

Er det å misbruke reseptbelagte legemidler å "kose seg iblant"?

Anonymous poster hash: af5f7...5a8

Skrevet

Det kommer til å innhente deg før eller siden, ts. Legen skriver ikke ut slike piller ubegrenset, og i alle fall ikke til en 25-åring. Etterhvert vil du nok "kose deg" på en avrusning. Eller tabbe deg ut totalt mens du er ruset. Folk kan gjøre mye rart i pillerus, både kjøre bil, drite seg ut på sosiale medier eller andre ting. Ikke sikkert du husker det etterpå engang.

Anonymous poster hash: 5d280...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...