esmer Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hei alle sammen Jeg må lage hveteboller i dag, men har glemt at jeg ikke har noe smør eller margarin i kjøleskapet Har noen en GOD oppskrift der jeg kan erstatte smør med kokosolje eller olivenolje? Og forresten.. jeg har visst ikke fersk gjær heller, men tørrgjær
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Gå på butikken og kjøp gjær og smør ?Anonymous poster hash: 402fa...20d
Gjest Badabing Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg bruker kun tørrgjær, og har brukt vanlige oppskrifter der jeg bare bytter ut smøret med kokosolje. Det har gått fint, og det har gått sånn passe. Det viktigste er at kokosoljen du har ikke har for sterk kokossmak. Angående tørrgjær, pleier dette å fungere fint. Jeg lar den ligge litt i den varme melken/vannet før jeg gjør noe mer med den.
Sølvrosen Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Ikke bruk olivenolje til boller. Hvis du har en matolje uten sterk smak kan du bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå