Summers Skrevet 25. oktober 2014 #41 Skrevet 25. oktober 2014 Regner du det som å bli sjekket opp når jenter setter seg ved deres bord? I så fall sjekker jeg opp gutter støtt og stadig (uten at intensjonen er det) Er veldig sosial og elsker å bli kjent med nye folk, så setter meg ofte ned med fremmed gutter (og jenter for den saks skyld) Så lenge jeg presiserer hva jeg teller som sjekking er det vel greit? Og tror ikke det har skjedd en eneste gang at ingen i vennegjengen har klint med noen av jentene som har satt ved bordet vårt eller blitt pusha på telefonnumre. Og det var jo det var jo 2/3* av TS sine ønsker. Så må jo være greie tips for TS og krever INGENTING av han annet enn at han har det gøy med venner på byen og setter seg ved bord det er plass til flere eller er på dansegulvet. *Om noen andre har tips som garanterer ligg så kom gjerne med dem så har TS 3/3.
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 #42 Skrevet 25. oktober 2014 Så lenge jeg presiserer hva jeg teller som sjekking er det vel greit? Og tror ikke det har skjedd en eneste gang at ingen i vennegjengen har klint med noen av jentene som har satt ved bordet vårt eller blitt pusha på telefonnumre. Og det var jo det var jo 2/3* av TS sine ønsker. Så må jo være greie tips for TS og krever INGENTING av han annet enn at han har det gøy med venner på byen og setter seg ved bord det er plass til flere eller er på dansegulvet. *Om noen andre har tips som garanterer ligg så kom gjerne med dem så har TS 3/3. Helt klart et bra tips, er enig med deg i det. Lurte bare på om dette ble regnet som sjekking, ettersom jeg setter meg ned med fremmede x antall ganger i løpet av en bytur. Haha håper ikke alle tror jeg sjekker folk opp. For det er ikke intensjonen min.
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 #43 Skrevet 25. oktober 2014 Helt klart et bra tips, er enig med deg i det. Lurte bare på om dette ble regnet som sjekking, ettersom jeg setter meg ned med fremmede x antall ganger i løpet av en bytur. Haha håper ikke alle tror jeg sjekker folk opp. For det er ikke intensjonen min. Og når det kommer til tips til TS, så ville jeg sagt at Beer pong (eller andre aktiviteter på byen) er genialt for å sjekke damer! Jeg er jente selv, og kommer ofte i kontakt med gutter ved å spile med/mot dem. Da blir det lekent og det føles ikke ut som sjekking, så det er lett å bli kjent på en "Ikke sjekkete" måte!
pusen78 Skrevet 25. oktober 2014 #44 Skrevet 25. oktober 2014 Trenger du absolutt en norsk kvinne? En bortskjemt prinsesse som ikke gidder å lage mat og stelle huset.?Det er derfor dine venner går fra dama til dama.De sliter.Du er da heldig at du er alene.Reise ut i verden og du skal finne en som skal sette pris på deg.
Summers Skrevet 25. oktober 2014 #45 Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Helt klart et bra tips, er enig med deg i det. Lurte bare på om dette ble regnet som sjekking, ettersom jeg setter meg ned med fremmede x antall ganger i løpet av en bytur. Haha håper ikke alle tror jeg sjekker folk opp. For det er ikke intensjonen min. Jeg sier jo ikke at alle jentene som setter seg sammen med oss sjekker oss opp, men at det alltid er noen i jentegjengen som er der med sjekking som motiv. Det synes jeg ikke er uberettiget. Og når det kommer til tips til TS, så ville jeg sagt at Beer pong (eller andre aktiviteter på byen) er genialt for å sjekke damer! Jeg er jente selv, og kommer ofte i kontakt med gutter ved å spile med/mot dem. Da blir det lekent og det føles ikke ut som sjekking, så det er lett å bli kjent på en "Ikke sjekkete" måte! Beerpong ute på byen? Og "ikke sjekkete"måte er vel risikoen at det ikke blir noe mer enn pingpongen? Edit: TIl TS, Synes sjansene på byen er mye bedre enn på nettet. Der blir jo de pene jentene rent ned av menn så konkurransen er mye høyere. Endret 25. oktober 2014 av Summers
Gjest HowardRoark Skrevet 25. oktober 2014 #46 Skrevet 25. oktober 2014 Synes sjansene på byen er mye bedre enn på nettet. Der blir jo de pene jentene rent ned av menn så konkurransen er mye høyere. Selvsagt, men byen er ikke nødvendigvis en enkel arena å mestre. Darwin gjelder fortsatt her også. Det er dog en veldig fin treningsplass ettersom man kan gå ut helg etter helg, folk er fulle og det generelt er forventet at du kommer til å ta kontakt. Hverdagen er langt enklere. Selvsagt vil ikke alle kvinner like deg, men du har alltid hennes fulle oppmerksomhet med en gang og konkurranse eksisterer ikke ettersom norske menn ikke snakker med kvinner uten promille.
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 #47 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg sier jo ikke at alle jentene som setter seg sammen med oss sjekker oss opp, men at det alltid er noen i jentegjengen som er der med sjekking som motiv. Det synes jeg ikke er uberettiget. Beerpong ute på byen? Og "ikke sjekkete"måte er vel risikoen at det ikke blir noe mer enn pingpongen? Edit: TIl TS, Synes sjansene på byen er mye bedre enn på nettet. Der blir jo de pene jentene rent ned av menn så konkurransen er mye høyere. Ja, har ikke dere beer pong på byen? Det er jo kjempeartig, og en bra måte å komme i kontakt med folk på. Kan jo lage veddemål rundt det hele i tillegg så blir det enda gøyere! Jo risikoen for at det ikke blir mer enn beer pong er jo alltid tilstede, men da har du det i alle fall jævlig kult mens det varer
Summers Skrevet 25. oktober 2014 #48 Skrevet 25. oktober 2014 Ja, har ikke dere beer pong på byen? Det er jo kjempeartig, og en bra måte å komme i kontakt med folk på. Kan jo lage veddemål rundt det hele i tillegg så blir det enda gøyere! Jo risikoen for at det ikke blir mer enn beer pong er jo alltid tilstede, men da har du det i alle fall jævlig kult mens det varer På hva slags steder spiller man beerpong? Men helt enig, er jo kult å ha det kult uansett om man får dame eller ikke. Blir jo også mer attraktiv når man har det gøy.
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 #49 Skrevet 25. oktober 2014 På hva slags steder spiller man beerpong? Men helt enig, er jo kult å ha det kult uansett om man får dame eller ikke. Blir jo også mer attraktiv når man har det gøy. På et utested jeg går på til tider i alle fall, har shuffleboard og der Har du ikke prøvd før? Helt enig, man trekker ekstra når man er glad og har det kult :D
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #50 Skrevet 26. oktober 2014 Det er mange årsaker til å aldri ha hatt kjæreste. Kanskje du har vært for opptatt med andre ting? Kanskje du ikke får med deg at folk sjekker deg opp? Kanskje du har en utstråling som lyser: jeg vil ikke ha kontakt med nye mennesker."? Eller at du er typen som Kun henger med vennene dine på byen i klynge?Kanskje du rett og slett er vanskelig å komme bort til ute? Eller at du virker uinteressert i noe mer enn sex? And the list goes on... Trenger absolutt ikke å være at du har et forvrengt bilde av deg selv. Det kan være helt andre ting. Men tipsene mine er uansett: 1. Opphold deg på steder hvor det er muligheter for å treffe nye jenter. (Byen, Fest, venners-venner, treningsstudio. nettdating osv) Man får ikke Kjæreste av å sitte i sofaen og glo på tv, eller å henge alene i skogen. 2. Prøv deg på jenter! Her er det snakk om å utfordre seg selv, gå utenfor komfortsonen din og gi faen i om du driter deg ut og blir avvist hundre ganger. Kanskje drømmedama er nr 101? 3. Hvis du gjør de to tingene over her og det ikke fungerer. Prøv å se hva vennene dine gjør? Hvis noen av de har skikkelig draget så kan du jo eventuelt prøve å "herme" litt på måten de går fram med jenter på. 4. Få det bedre med deg selv. Tren, kle deg bra, heng med folk som gjør deg glad/får det til å føle deg bra! boost opp deg selv. Andre klarer ikke å se kvalitetene dine hvis du ikke engang klarer å se de selv. 5. Prøv å fokusere litt på hvilken utstråling/kroppsspråk du har. Og sjekk om det kanskje er muligheter for å forbedre noe her? Kanskje du virker kald og uinteressert - i så fall bør du gjøre noe for å forandre på dette så du blir innbydene og åpen så det er lett å komme bort og snakke med deg. 6. Gi litt faen, og lek og prøv deg fram! Så kommer det seg nok etterhvert :D Lykke til! Jeg skal innrømme at jeg aldri aktivt har gått inn for å treffe noen, men alikevel har jeg jo kommet i kontakt med noen jeg har vært intressert i. Stort sett alltid så stopper det opp så fort jeg begynner å snakke om forhold. Jeg har egentlig bare hatt en haug med korte flinger, de som liker meg liker ikke jeg og motsatt. Ganske frustrerende. Anonymous poster hash: 01f3e...d67
Gjest Chloe87 Skrevet 26. oktober 2014 #51 Skrevet 26. oktober 2014 Først og fremst vil jeg si at jeg hadde syntes det hadde vært utrolig søtt å møte en gutt som aldri har vært med en jente før. Du er ingen player og det er ett pluss. Kan det være at du enten er for frempå på jenter og skremmer dem, eller at du er for tilbakeholden/sjenert?
gjest 321 Skrevet 26. oktober 2014 #52 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg skal innrømme at jeg aldri aktivt har gått inn for å treffe noen, men alikevel har jeg jo kommet i kontakt med noen jeg har vært intressert i. Stort sett alltid så stopper det opp så fort jeg begynner å snakke om forhold. Jeg har egentlig bare hatt en haug med korte flinger, de som liker meg liker ikke jeg og motsatt. Ganske frustrerende. Anonymous poster hash: 01f3e...d67 "de som liker meg liker ikke jeg og motsatt" Det du nevner der er ganske vanlig. Og det tror jeg mange opplever! Man har jo en tendens til å oppføre seg helt på tur når det kommer til folk man er interessert i, og dermed skremmer de bort (Jeg har i alle fall en tendens til det haha.) Og de man ikke er interessert i klarer man å holde seg avslappet med, og være seg selv! Så du er ikke alene med det. Dessuten kommer du nok til å finne deg et forhold etterhvert. Det går fort fra en flørt til forhold, plutselig står du bare der med Dame + kids og hele pakka haha :D Jeg har troa på at det ordner seg for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå