AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Hei! Har den siste måneden fått en rar følelse i pusterøret som er vanskelig å forklare. Det føles ut som jeg har en boble i røret (et stykke ned) som gjør at jeg puster veldig tungt noen sekunder/et par minutter. En gang følte jeg trang til å hoste, selvom jeg egentlig ikke måtte. Det oppstår vanligvis en gang per dag. I dag har det skjedd flere ganger. Hva kan det være, astma? Skal til legen om en måned, men spør her først av nysgjerrighet, eller tilfelle det kan være noe annet. Anonymous poster hash: bf3cc...08f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville bedt om raskere time. Anonymous poster hash: 99c46...dd5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville også bedt om time raskere. Anonymous poster hash: c969b...655
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Ok, får se om jeg får det til..Anonymous poster hash: bf3cc...08f
Gjest chisandra Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Huff, høres ikke godt ut. Aner ikke hva det kan være, men håper ikke du er altfor redd. Enig med de andre, prøv å få en raskere time, så slipper du å gå lenger enn nødvendig med det.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Huff, høres ikke godt ut. Aner ikke hva det kan være, men håper ikke du er altfor redd. Enig med de andre, prøv å få en raskere time, så slipper du å gå lenger enn nødvendig med det. Takk for det Anonymous poster hash: bf3cc...08f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå