Gå til innhold

Avist av psykisk "helsevesen" :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

I desember måned hadde jeg det ganske vanskelig, og fikk så vidt komme inn på Akuttpsykiatrisk i to døgn. Da de "kastet" meg ut sa jeg at jeg var redd. De hørte ikke etter. To dager senere havner jeg på somatisk grunnet overdose.

Jeg er ikke en person som pleier si ifra. Jeg har ikke bedt om ekstra hjelp fra dps siden Mars. Da jeg ba om hjelp i Mars i år så tok de meg ikke seriøst. Ble sendt rett hjem. Da jeg da ble dårligere i Mai turte jeg ikke si ifra (redd bli avist på nytt), det endte med overdose.

Jeg hadde det også veldig vanskelig i Juli måned, det holdte på å ende galt men jeg klarte å holde meg unna. Sa ikke ifra da heller. Nå har jeg det vanskelig igjen, og jeg tenkte at jeg skulle gi dem en sjans til å hjelpe meg. Var innom både fastlege og dps, de ville ikke hjelpe noenting

Når de ikke vil hjelpe, hva skal man da gjøre egentlig :-(?

Anonymous poster hash: 5144b...4c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dps riktig sted da? Har du vært på legevakta?

Anonymous poster hash: 6f633...cb5
Skrevet

Er dps riktig sted da? Har du vært på legevakta?

Anonymous poster hash: 6f633...cb5

De har noe som heter Akuttenhet på Dps. I mars dro jeg også til legevakta itilegg, ble avist. Så tør ikke dra ditt.

Anonymous poster hash: 8cf91...b98

Skrevet

Hvis du vil bli lagt inn på psykiatrisk så går du ned på legevakten og sier du er en fare for deg selv. Da må de legge deg inn.

Anonymous poster hash: d9c43...928
  • Liker 1
Skrevet

Ble lagt inn på akuttmottaket da jeg gikk på legevakta å sa jeg var en fare for meg selv. Prøv det. Det er ofte vanskelig å komme "innafor", men bare stå på ditt. Håper du får det bedre med deg selv etterhvert :)

Skrevet

Har du en diagnose ts?

Skrevet

Finn en fastlege som skriver en skikkelig henvisning til dps. Det er legen som søker deg inn til behandling, ingen andre med mindre det er akutt, og du får et kortvarig opphold. For behandling med en terapeutisk allianse, må du inn gjennom henvisning.

• Liker 1
Skrevet

Gå igjennom fastlege, forklar akkurat hva slags problemer du har og få en henvisning til korrekt avdeling.

Anonymous poster hash: e9280...bce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...