Gå til innhold

Prøvd p-plaster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tåler ikke p-piller, blir skikkelig dårlig. Hodepine, oppkast, evige menssmerter etc. Har tenkt litt på p-plaster, men er det ikke stor sjanse for at jeg reagerer likt på det, siden det er samme hormonene? Eller er det forskjell siden det ikke er oralt? Noen som har erfaring med begge typer? :lillesky:

Anonymous poster hash: 29c78...733
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen med plasteret er at det avgir hormoner mye jevnere enn p-piller gjør, så du kan oppleve bedring på plasteret. Jeg reagerer ikke på noen av delene, annet enn at jeg ble allergisk mot limet i plasteret etter noen års bruk.

Skrevet

Fordelen med plasteret er at det avgir hormoner mye jevnere enn p-piller gjør, så du kan oppleve bedring på plasteret. Jeg reagerer ikke på noen av delene, annet enn at jeg ble allergisk mot limet i plasteret etter noen års bruk.

Om man skulle få samme bivirkningene så er det bare å ta det av, sant? Det sitter ikke i lengre enn p-pillene?

Skrevet

Om man skulle få samme bivirkningene så er det bare å ta det av, sant? Det sitter ikke i lengre enn p-pillene? Anonymous poster hash: 29c78...733

Vil ikke tro at hormonene skal sitte i lenger, men ville nok spurt legen om det for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Brukt p - plaster i 10 år uten bivirkninger . Tålte ikke p- piller.

Skrevet

Brukt p - plaster i 10 år uten bivirkninger . Tålte ikke p- piller.

Ah, så da er det håp! Hvordan tålte du ikke p-pillene? Hva slags bivirkninger fikk du?

Skrevet

Ah, så da er det håp! Hvordan tålte du ikke p-pillene? Hva slags bivirkninger fikk du? Anonymous poster hash: 29c78...733

La på meg , hodepine , humørsvinginger , null sexlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...