AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Dette skal kanskje på kropp og helse, men prøver her likevel, da det er sexrelatert. Jeg hadde analsex for litt under en uke siden, og hadde tydeligvis ikke varmet opp godt nok/hatt nok med glid, for da han kom inn gjorde det plutselig veldig vondt og jeg måtte bare trekke meg unna. Dagen etter blødde jeg litt fra rumpa, og må ha fått en rift... Au! Nå, flere dager etter, har det blitt litt bedre, men hver gang jeg går på do (og gjør noe annet enn å tisse ) blir det visst revet opp igjen og begynner å blø litt igjen og gjøre veldig vondt. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, jeg må jo nesten få gå på do.... Men sånn som det er nå så tenker jeg at det aldri kommer til å rekke å gro... :/ Og er det ikke farlig å gå rundt med et sår i baken? Er jo mye bakterier der som sikkert ikke skal inn i blodstrømmen. Noen råd til hva jeg kan gjøre? :s Burde jeg vaske meg ekstra godt? Burde jeg la være å gå på do?Anonymous poster hash: 3f079...4a2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Drikk masse og spis fiber. Svisker skal gjøre avføringen mykere. Anonymous poster hash: 4b1b0...8bf
Prestekragen Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Det går over av seg selv, men det gjør sabla vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå