AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Har nå greid å pådratt meg kyssesyken og muligens en liten luftveisinfeksjon. Halsen har svulmet opp mye og jeg har tykt grønt slim som er nedi der. Dette gjør det fryktelig vanskelig å puste og når jeg prøver å sove i alle mulige forskjellige stillinger så er det ikke mulighet til å puste og jeg kveles. Dette fører til at jeg rett og slett ikke kan sove. Med feber nær 40 og søvnmangel merker jeg at milde feberfantasier som innsekter(fluer og veps overalt) og meningsløse stemmer("Dagen i går er et godt år... særlig slalom, ikke sant? ") Alt løser seg derimot med Ibux. Da går feberen og svulmingen i halsen ned og jeg kan sove meg utvilt. Men nå lurer jeg på hvor mye ibux jeg kan bruke forsvarlig. Jeg har på tredager greid å spise opp en pakke med ibux 400mg. Det er omtrent 2500mg ibux per dag. Hvor mange pakker ibux kan man spise per uke og i hvor mange uker kan man holde på før negative langtidsvirkninger begynner å ramme? På forhånd takk for alle svar. Tar gjerne imot råd på hvordan jeg kan puste uten ibux også. Hvis noen har noe de vet fungerer. Anonymous poster hash: ac220...0a7
reiseglad Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Du skal ikke bruke Ibux i den dosen over så mange dager før du vil få plager fra magen. Jeg råder deg til å ta kontakt med legen din, det finnes andre NSAIDS som virker bedre og som er tryggere å ta enn Ibux over lang tid. Voltaren vil muligens virke bedre på hevelsen i halsen også. Men sjekk også at du ikke har fått en bakteriell infeksjon, noen ganger oppstår det, og det kan både gi svelgevansker og "trangt å puste". Kontakt legen din! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå