Gå til innhold

Er personen da en psykopat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

More like sarcasm.

Anonymous poster hash: 55e9e...14f

Basically just as helpful in this situation..

Anonymous poster hash: 789ab...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi personen kan være så rar å kutte så ille at det kan være farlig, bare for å få hjelp?

Anonymous poster hash: b1f35...127

Har fortsatt ingenting å gjøre med avgjørende faktorer i en psykopati diagnose.

• Liker 1
Skrevet

Fordi personen kan være så rar å kutte så ille at det kan være farlig, bare for å få hjelp? Anonymous poster hash: b1f35...127

Hva tror du psykopat betyr?

Anonymous poster hash: 5cc2a...630

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blander du psykopatisk inn i dette? Hva tror du psykopat betyr?

Anonymous poster hash: 5cc2a...630

Enig!

TS:

Jeg forstår godt at du er bekymret for vedkommende - og det bør du være - men hva får deg til å trekke konklusjonen at personen er "psykopat"? Handler ikke det mer om mangel på empati og manipulasjon av andre mennesker?

Søk hjelp, dette er alvorlig.

Anonymous poster hash: 7de8f...70d

Skrevet

Enig!

TS:

Jeg forstår godt at du er bekymret for vedkommende - og det bør du være - men hva får deg til å trekke konklusjonen at personen er "psykopat"? Handler ikke det mer om mangel på empati og manipulasjon av andre mennesker?

Søk hjelp, dette er alvorlig.

Anonymous poster hash: 7de8f...70d

Jo det gjør det. Psykopat: mangel på empati, patalogisk løgner, mangel på skyldfølelse, overfladisk sjarm, manupulativ, mangel på kontrol, impulsiv, uansvarlig og atferdsproblemer, promiskuøse grunnet mangel på evne til dype/ærlige forhold, vrangforestillinger mtp personlighet og "self worth" ++.

Altså ingenting av det TS nevner.

Signerer på at personen TS tenker på trenger hjelp med selvskadingen og grunnene til dette.

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Frk.K, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...