AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #21 Skrevet 19. oktober 2014 More like sarcasm. Anonymous poster hash: 55e9e...14f Basically just as helpful in this situation.. Anonymous poster hash: 789ab...a1b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #22 Skrevet 19. oktober 2014 Fordi personen kan være så rar å kutte så ille at det kan være farlig, bare for å få hjelp? Anonymous poster hash: b1f35...127 Har fortsatt ingenting å gjøre med avgjørende faktorer i en psykopati diagnose. Anonymous poster hash: 789ab...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #23 Skrevet 19. oktober 2014 Fordi personen kan være så rar å kutte så ille at det kan være farlig, bare for å få hjelp? Anonymous poster hash: b1f35...127 Hva tror du psykopat betyr?Anonymous poster hash: 5cc2a...630 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #24 Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor blander du psykopatisk inn i dette? Hva tror du psykopat betyr?Anonymous poster hash: 5cc2a...630 Enig! TS: Jeg forstår godt at du er bekymret for vedkommende - og det bør du være - men hva får deg til å trekke konklusjonen at personen er "psykopat"? Handler ikke det mer om mangel på empati og manipulasjon av andre mennesker? Søk hjelp, dette er alvorlig. Anonymous poster hash: 7de8f...70d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #25 Skrevet 19. oktober 2014 Enig! TS: Jeg forstår godt at du er bekymret for vedkommende - og det bør du være - men hva får deg til å trekke konklusjonen at personen er "psykopat"? Handler ikke det mer om mangel på empati og manipulasjon av andre mennesker? Søk hjelp, dette er alvorlig. Anonymous poster hash: 7de8f...70d Jo det gjør det. Psykopat: mangel på empati, patalogisk løgner, mangel på skyldfølelse, overfladisk sjarm, manupulativ, mangel på kontrol, impulsiv, uansvarlig og atferdsproblemer, promiskuøse grunnet mangel på evne til dype/ærlige forhold, vrangforestillinger mtp personlighet og "self worth" ++. Altså ingenting av det TS nevner. Signerer på at personen TS tenker på trenger hjelp med selvskadingen og grunnene til dette. Anonymous poster hash: 789ab...a1b
Frk.K Skrevet 19. oktober 2014 #26 Skrevet 19. oktober 2014 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Frk.K, mod
Fremhevede innlegg