Gå til innhold

Lizbeth Osnes - hva synes dere?


Gjest Kritisk

Anbefalte innlegg

Det klammeriet der kunne jeg tenke meg å høre mer om. Hva skjedde?

Står litt om det her:

http://lizbethosnes.familieprat.no/2013/08/17/svar-pa-ukens-sporsmal-12/

Hun kom med kommentarer i kommentarfeltet til FF, og fikk selve LK i strupen. Tok helt av. Har ikke link (orker ikke lete) fra bloggen til FF, men LO svarer endel i dette innlegget sitt på hva som foregikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har lest Lizbeths blogg i mange år. Jeg er kanskje ikke den som følger med på rosablogger og likende, men jeg fant den via andre blogger som handlet om psykisk helse, noe jeg derimot er veldig opptatt av. Dette var da Lizbeth spiste en brøskive loff om dagen, og la ut bilder av at låra hennes var mindre enn en q-tips.

Så plutselig forsvant alle disse innleggene om anoreksi, overgrep (forståelig at det ble fjernet), alt det "negative" bloggen stod for, (inkludert vekt og bmi og sånn), og ble erstattet med at hun hadde truffet en mann og at de skulle starte familie. Jeg vet hun har vært veldig god på å eksponere seg selv i andre bloggeres kommentarfelt med å skrive "Ånei, så trist" feks. i feil setting, for så å linke til sin blogg som da var kalt noe liknende "Lizbeth Osnes - Anoreksi - Life Behind the Scenes".

Hun virker som en god mor mtp. sin datter, dedikert og aktiv til å være hjemmeværende på trygd, mer har jeg egentilg ikke å si. Hun er nå en normal person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...