Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et ok hotell sentralt i Gøteborg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha det billig kan jeg anbefale Gøteborgs Vandrarhem. Ligger omtrent rett over gaten fra Liseberg, de har dobbeltrom, alt er rent og pent. Du kan kjøpe frokost og de har garasje i kjelleren hvor man kan parkere bilen (trygt). Noen rom har eget bad, ellers er det ingen store fellesbad, men istedet mange enkeltbad, så man har privatliv.

Skrevet

Gøteborgs Vandrarhem er nå lagret under favoritter. Jeg vil ha det rimelig, men ikke vandrer hjem denne ganger. Det blir bare fra lørdag til søndag, så har råd til og spandere på noe mer. Flere som har forslag? :-)

Skrevet

Jeg kom på at jeg kunne jo søke på tidligere innlegg her på Kg, og da fant jeg mye. Så da er opphold bestilt hos www.hotelflora.nu :-)

Skrevet

Hotell Opera ligger rett ved siden av et av kjøpesentrene og er helt ok, det samme er Hotel Vasa, men det ligger nok en kvarters gåtur fra sentrum. Søk på nettet etter hjemmesidene deres.

• 2 uker senere...
Gjest ikke innlogget - ehu
Skrevet

Kommer nettopp fra Gøteborg og selv om dette tipset kommer for sent så vil jeg anbefale Apple Hotel, 10 min fra sentrum. (E20 mot Stockholm)

Vi overnattet der to netter nå. Betalte 615,- pr.natt for dobbeltrom og 790,- for et trippelrom(til barna). Begge prisene er inkl. frokost-buffet. Bra bad til begge rommene,kabel-TV,vannkoker. Kjøleskap og micro-ovn på trippelrommet.

Hotellet er et stort "hotell-langs-vegen", men rommene vender inn mot en innelukket hage slik at trafikken ikke høres. I hagen er det hyggelige sitteplasser rundt et svømmebasseng. Ungene våre koste seg i bassenget til tross for at været ikke var på topp. Og vi var 10 min med bil fra Liseberg, som var vårt mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...