AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Møtte en arabisk mann i helgen, han er så norsk man kan få en mann i oppførsel og tankegang, men da av arabisk opphav. Jeg merker jeg har veldig lyst på han og vet det er gjensidig. Men alt man hører om arabiske menn sitt syn på kvinner og alt det negative om de stopper meg. Er det noen her som har erfaring med arabiske menn? Hvordan er de i sengen? Små/store i utstyret? Anonymous poster hash: aa405...bb1
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Omskåret kuk, så glans er tørt og du trenger tonnevis med glidemiddel, men vil du egentlig la en fyr som krever en jomfruelig brud få øve seg på deg??? 7
Gjest Sabrina Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Omskåret kuk, så glans er tørt og du trenger tonnevis med glidemiddel, men vil du egentlig la en fyr som krever en jomfruelig brud få øve seg på deg??? Eh...hvordan vet du at han krever det? Hva med å bare ikke generalisere? Om han viser seg å være ignorant, dump han og om han viser seg å være det beste som finnes, werk it! EDIT: skrivefeil Endret 19. oktober 2014 av Sabrina 10
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Vil tippe de er like forskjellig som alle andre menn. Det sies at de skal være velutstyrt, og det stemmer i alle fall med min erfaring Anonymous poster hash: 5cf57...460 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Omskåret kuk, så glans er tørt og du trenger tonnevis med glidemiddel, men vil du egentlig la en fyr som krever en jomfruelig brud få øve seg på deg??? Arabiske menn er individer også. Anonymous poster hash: 1c306...e7a 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Drit i arabere. De er kanskje noenlunde hyggelige til tider, men de er så ekstremt diskriminerende mot kvinner og rasistiske. Anonymous poster hash: 0984f...777 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Arabiske menn er individer også.Anonymous poster hash: 1c306...e7a Ja...dårlige individer. Alle har et ræva syn på damer!Anonymous poster hash: fea74...93d
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Eh...hvordan vet du at han krever det? Hva med å bare ikke generalisere? Om han viser seg å være ignorant, dump han og om han viser seg å være det beste som finnes, werk it! EDIT: skrivefeil Han gjør nå det nu da. Arabiske menn er individer også. Anonymous poster hash: 1c306...e7a Nja, er de nu egentlig det?
Tibbie Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 At han er arabisk sier INGENTING om religionen hans? Har selv vært med to. Ingen av dem hadde noe norsk i seg, da dette skjedde i deres hjemland. De var begge dritkjekke og hadde alle mooves (ingen ulempe). Kanskje fordi de er så flinke til å danse Han ene er nå kommet ut av skapet, men det kom ikke som noen overraskelse så opptatt som han er av mote, dans og pent språk Go for it, TS! 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 At han er arabisk sier INGENTING om religionen hans? Har selv vært med to. Ingen av dem hadde noe norsk i seg, da dette skjedde i deres hjemland. De var begge dritkjekke og hadde alle mooves (ingen ulempe). Kanskje fordi de er så flinke til å danse Han ene er nå kommet ut av skapet, men det kom ikke som noen overraskelse så opptatt som han er av mote, dans og pent språk Go for it, TS! Æsj!Anonymous poster hash: fea74...93d
Tibbie Skrevet 19. oktober 2014 #11 Skrevet 19. oktober 2014 Æsj!Anonymous poster hash: fea74...93d ?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #12 Skrevet 19. oktober 2014 Møtte en arabisk mann i helgen, han er så norsk man kan få en mann i oppførsel og tankegang, men da av arabisk opphav. Jeg merker jeg har veldig lyst på han og vet det er gjensidig. Men alt man hører om arabiske menn sitt syn på kvinner og alt det negative om de stopper meg. Er det noen her som har erfaring med arabiske menn? Hvordan er de i sengen? Små/store i utstyret? Anonymous poster hash: aa405...bb1 Ville vært rart om de ville ha sex med norske jenter som er løse..Anonymous poster hash: 08877...f49
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #13 Skrevet 19. oktober 2014 Har selv vært med to. Ingen av dem hadde noe norsk i seg, da dette skjedde i deres hjemland. Du hadde deg med arabere i et arabisk land? Wow. Bare wow. Er det rart at hvite mennesker blir sett ned på i Tyrkia og Egypt? Jeg skal love deg at begge disse mennene synes at du er en løs hore. Anonymous poster hash: e4ad3...c92 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #14 Skrevet 19. oktober 2014 Han gjør nå det nu da. Nja, er de nu egentlig det? Til opplysning så er disse såkalte "individene" mange flere av i verden enn ditt eget folkeslag! Vi er bare en dritt i den store sammenhengen.. Norge hva er det? Vi sitter i Norge og tror at våres tanker, holdninger og verdier er de rette, men vi utgjør ikke 0,000001% av verdens befolkning. Kom deg ut i den store verden!Anonymous poster hash: 08877...f49 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #15 Skrevet 19. oktober 2014 Ville vært rart om de ville ha sex med norske jenter som er løse..Anonymous poster hash: 08877...f49 Det kalles dobbeltmoral! Det er greit for menn å ligge med alt og alle, benytte seg av prostituerte og til og med trakkasere/voldta kvinner som oppholder seg i det offentlige rom. Jentene de skal gifte seg med må imidlertid være jomfru, og dekke seg til i det offentlige rom. Blir mannen av en eller annen grunn sjalu, er det greit å slå, kaste syre eller drepe henne Anonymous poster hash: e4ad3...c92 1
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #16 Skrevet 19. oktober 2014 Til opplysning så er disse såkalte "individene" mange flere av i verden enn ditt eget folkeslag! Vi er bare en dritt i den store sammenhengen.. Norge hva er det? Vi sitter i Norge og tror at våres tanker, holdninger og verdier er de rette, men vi utgjør ikke 0,000001% av verdens befolkning. Kom deg ut i den store verden!Anonymous poster hash: 08877...f49 Kom meg ut i den store vide verden sånn at jeg lærer at det er legitimt å steine en kvinne som ikke var jomfru på bryllupsnatten? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #17 Skrevet 19. oktober 2014 Hvis jeg var nødt til å velge mellom en bleikfeit, norsk bitterpikk og en utlenning, hadde jeg gått for bitterpikken, lett! Anonymous poster hash: e4ad3...c92
missioncomplete Skrevet 19. oktober 2014 #18 Skrevet 19. oktober 2014 Han gjør nå det nu da. Nja, er de nu egentlig det? Hvorfor er du så rasistisk? Er det greit om jeg generaliserer og sier at alle norske menn er puslinger? og er kjedelige i sengen? Hvis han er godt integrert og det viser seg at han ikke er innehar noen av de synspunktene og verdiene som man ofte finner hos arabiske menn, så burde de gå for det. 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #19 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Til opplysning så er disse såkalte "individene" mange flere av i verden enn ditt eget folkeslag! Vi er bare en dritt i den store sammenhengen.. Norge hva er det? Vi sitter i Norge og tror at våres tanker, holdninger og verdier er de rette, men vi utgjør ikke 0,000001% av verdens befolkning. Kom deg ut i den store verden!Anonymous poster hash: 08877...f49 Nei. Vi utgjør ca 1%.Anonymous poster hash: fea74...93d Endret 19. oktober 2014 av Frk.K 1
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #20 Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor er du så rasistisk? Er det greit om jeg generaliserer og sier at alle norske menn er puslinger? og er kjedelige i sengen? Hvis han er godt integrert og det viser seg at han ikke er innehar noen av de synspunktene og verdiene som man ofte finner hos arabiske menn, så burde de gå for det. Du ser nå hva som foregår i miljøene hvor de er så godt integrerte. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå