AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Hei, jeg sliter en del med kvalme.. Mye psykisk kvalme. Jeg vet det er mange gravide som bruker Postafen, og har god effekt. Det er altså den reisesyketabletten. Lurte på om noen har erfaringer med den mot "vanlig" kvalme? Eller andre tips til meg? Anonymous poster hash: e7a07...f2b
Sillicious Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Ingefærrot, du finner kapsler på helsekost. Plages med det av samme årsak og disse hjelper meg iallefall. De kvalmestillende på resept liker jeg ikke.. Blir kanskje litt kvalmen, men blir så rastløs og ekkel i kroppen av de. Endret 19. oktober 2014 av Sillicious
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Ingefærrot, du finner kapsler på helsekost. Plages med det av samme årsak og disse hjelper meg iallefall. De kvalmestillende på resept liker jeg ikke.. Blir kanskje litt kvalmen, men blir så rastløs og ekkel i kroppen av de. Hei, takk for svar! Ingefær har jeg prøvd, men "tablettene" jeg får tak i er så altfor store, så jeg klarer ikke svelge dem... Anonymous poster hash: e7a07...f2b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Hei, takk for svar! Ingefær har jeg prøvd, men "tablettene" jeg får tak i er så altfor store, så jeg klarer ikke svelge dem... Anonymous poster hash: e7a07...f2b Er det mulig å hakke dem opp (om dem ikke er i kapsler da)?Anonymous poster hash: 10069...5ea
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Er det mulig å hakke dem opp (om dem ikke er i kapsler da)?Anonymous poster hash: 10069...5ea Jo, det er mulig, men så er det å få det i seg da... Kan vel prøves. Men er det noen her som har erfaring med Postafen? Anonymous poster hash: e7a07...f2b
fresia Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Jo, det er mulig, men så er det å få det i seg da... Kan vel prøves. Men er det noen her som har erfaring med Postafen? Anonymous poster hash: e7a07...f2b jeg har bare brukt postafen på reise, men den fungerer utmerket da i allefall. har også noe som heter afipran mot kvalme og det har også fungert for meg
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 jeg har bare brukt postafen på reise, men den fungerer utmerket da i allefall. har også noe som heter afipran mot kvalme og det har også fungert for meg Afipran har jeg prøvd, og aldri igjen! Fikk så vanvittig vondt i magen av den, og måtte springe på do igjen og igjen.. Anonymous poster hash: e7a07...f2b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: e7a07...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå