Gå til innhold

Kvalme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter en del med kvalme.. Mye psykisk kvalme.

Jeg vet det er mange gravide som bruker Postafen, og har god effekt. Det er altså den reisesyketabletten. Lurte på om noen har erfaringer med den mot "vanlig" kvalme? Eller andre tips til meg?

Anonymous poster hash: e7a07...f2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingefærrot, du finner kapsler på helsekost.

Plages med det av samme årsak og disse hjelper meg iallefall. De kvalmestillende på resept liker jeg ikke.. Blir kanskje litt kvalmen, men blir så rastløs og ekkel i kroppen av de.

Endret av Sillicious
Skrevet

Ingefærrot, du finner kapsler på helsekost.

Plages med det av samme årsak og disse hjelper meg iallefall. De kvalmestillende på resept liker jeg ikke.. Blir kanskje litt kvalmen, men blir så rastløs og ekkel i kroppen av de.

Hei, takk for svar! Ingefær har jeg prøvd, men "tablettene" jeg får tak i er så altfor store, så jeg klarer ikke svelge dem...

Skrevet

Hei, takk for svar! Ingefær har jeg prøvd, men "tablettene" jeg får tak i er så altfor store, så jeg klarer ikke svelge dem...

Er det mulig å hakke dem opp (om dem ikke er i kapsler da)?

Anonymous poster hash: 10069...5ea

Skrevet

Er det mulig å hakke dem opp (om dem ikke er i kapsler da)?

Anonymous poster hash: 10069...5ea

Jo, det er mulig, men så er det å få det i seg da... Kan vel prøves. Men er det noen her som har erfaring med Postafen?

Skrevet

Jo, det er mulig, men så er det å få det i seg da... Kan vel prøves. Men er det noen her som har erfaring med Postafen?

jeg har bare brukt postafen på reise, men den fungerer utmerket da i allefall. har også noe som heter afipran mot kvalme og det har også fungert for meg

Skrevet

jeg har bare brukt postafen på reise, men den fungerer utmerket da i allefall. har også noe som heter afipran mot kvalme og det har også fungert for meg

Afipran har jeg prøvd, og aldri igjen! Fikk så vanvittig vondt i magen av den, og måtte springe på do igjen og igjen..

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...