AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg begynte på p-piller for halvannet år siden, og har ALDRI hatt problemer med mellomblødninger. Jeg er nødt til å glemme 3 piller før jeg begynner å blø. Nå harjeg plutselig begynt å blø midt på et brett, uten at jeg har glemt en eneste pille. Er det normalt? Når jeg ikke har hatt blødningsproblemer før? Anonymous poster hash: 68052...bdc
Gjest avocadoen Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Det har skjedd med meg et par ganger. Om du glemmer pillen ofte bør du kanskje vurdere en annen prevensjonsmetode eller last med pill reminder på telefonen Jeg vil i alle fall råde deg til å fortsette på pillen selv om du blør til du skal ha en ukes pause eller så kan du evt hoppe over pillefri uke og se om det blir bedre da. Man trenger ikke ha mensen på pilla fordi man har ikke en syklus og ingenting man trenger å blø ut.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg fikk problemer med dette, og det funket å gå ut et brett, ta et opphold uten p-piller til du har fått en mens, og så begynne på nytt ved neste igjen. Men til slutt så funket ikke det heller lengre, og jeg måtte få piller med mer hormon i. Anonymous poster hash: e059e...def
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå