Gå til innhold

Cybersex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og typen bor 15 timer unna hverandre, så vi får sett hverandre en uke ca hver 1-2 måned. Det kunne selvfølgelig vært verre.

Men pga dette, så blir det jo lite fysisk kontakt. Vi har begynt å bruke snapchat en god del for bilder, altså cybersex da det er det nærmeste vi kommer. Hva syntes dere egentlig om å skulle ha cybersex i et forhold, altså sende nakenbilde av både pupper og fitte på bilde til kjæresten?

Anonymous poster hash: ff670...ef1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet (endret)

Cybersex har jo eksistert siden Internett kom omtrent. Så hvorfor skulle det være et problem?

Vell, sånn bortsett fra lekkasjen rundt snapchat. ^^

Endret av Timza
Skrevet

Cybersex har jo eksistert siden Internett kom omtrent. Så hvorfor skulle det være et problem?

Vell, sånn bortsett fra lekkasjen rundt snapchat. ^^

Er vell mest redd for at bildene skal komme ut etc? Ikke at fjeset er med på bildene, da

Skrevet

Er vell mest redd for at bildene skal komme ut etc? Ikke at fjeset er med på bildene, da

Bruk skype istedet?

Skrevet

Har vært i et avstandsforhold i 2 og et halvt år, og vi har greid oss helt fint uten cybersex altså. Har sendt bilde av fitta mi én gang på snapchat, men det var på en måte ikke cybersex, bare teasing. Ingen av oss har egentlig hatt noe interesse av cybersex, personlig syns jeg det blir litt trist ettersom jeg bare savner han mer når jeg ikke kan få han irl. Vi sees 1 gang i mnd. Og om jeg ikke syns noe om det. Er vel individuelt hva folk foretrekker.

Anonymous poster hash: 7d887...29c
Skrevet

Meg og typen bor 15 timer unna hverandre, så vi får sett hverandre en uke ca hver 1-2 måned. Det kunne selvfølgelig vært verre.

Men pga dette, så blir det jo lite fysisk kontakt. Vi har begynt å bruke snapchat en god del for bilder, altså cybersex da det er det nærmeste vi kommer. Hva syntes dere egentlig om å skulle ha cybersex i et forhold, altså sende nakenbilde av både pupper og fitte på bilde til kjæresten?

Skjønner dere godt jeg.

Skrevet

Cybersex <3

Anonymous poster hash: 69e1b...84e

Skrevet

Camsex på skype er digg :)

Anonymous poster hash: ffb53...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...