AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #41 Skrevet 8. november 2014 Jeg har ei venninne som er optiker og som har jobbet i flere ulike kjeder (Krogh optikk, Brilleland og nå Specsavers). Før hun begynte hos Specsavers var hun veldig skeptisk, og mente det ikke var mulig at kvaliteten var like bra der som hos de andre kjedene. Men etter at hun startet der måtte hun medgi at det var like bra, og ofte var glass o.l. kjøpt på samme sted som de andre kjedene (bare i større kvanta og uten merke). Servicen varierer fra butikk til butikk uansett, uavhengig av kjede. Så jeg baserer meg ikke på en enkelt opplevelse sånn sett.Anonymous poster hash: 5818d...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #42 Skrevet 8. november 2014 Bruker linser. Brukte krogh optikk før, nå specsavers. Byttet pga flytting. Merker i grunn ingen forskjell annet enn på prisen! Anonymous poster hash: 5ffd1...168
TrickyCicci Skrevet 8. november 2014 #43 Skrevet 8. november 2014 HADDE STYRT UNNA SPECSAVER SØRLANDSSENTERET IHVERTFALL! RÆVA BUTIKK! Anonymous poster hash: fe030...ab8 Jeg hadde synstest der i juni, og er veldig fornøyd. Både hyggelig og effektiv service, samtidig som det ikke ble hastet på undersøkelsen, dyktig og hyggelig optiker.
SøteSommerfugl Skrevet 23. september 2017 #44 Skrevet 23. september 2017 På 19.10.2014 den 21.36, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvor i landet dette gjelder? Noen som har erfaringer med Specsavers på Sørlandssenteret eller i Kristiansand sentrum? Anonymous poster hash: afc9c...ec1 Jeg kommer rett fra synstest hos Specsavers på sørlandssenteret nå. Han som utførte testen på meg var vanskelig å kommunisere med. Han virket ganske overlegen og jeg har en misstanke om at resultatet av testen er feil. Jeg har tidligere vært hos Krogh optikk i Oslo, og der kom de frem til at jeg trenger briller når jeg leser og lignende. Hos Specsavers sørlandssenteret kom han til slutt frem til at han ikke kunne finne noe styrke til meg, og at jeg derfor ikke trenger briller. Jeg blir nok ikke å se på Specsavers sørlandssenteret igjen. Takk for meg!
T-Rex Skrevet 23. september 2017 #45 Skrevet 23. september 2017 (endret) 1 hour ago, SøteSommerfugl said: Jeg kommer rett fra synstest hos Specsavers på sørlandssenteret nå. Han som utførte testen på meg var vanskelig å kommunisere med. Han virket ganske overlegen og jeg har en misstanke om at resultatet av testen er feil. Jeg har tidligere vært hos Krogh optikk i Oslo, og der kom de frem til at jeg trenger briller når jeg leser og lignende. Hos Specsavers sørlandssenteret kom han til slutt frem til at han ikke kunne finne noe styrke til meg, og at jeg derfor ikke trenger briller. Jeg blir nok ikke å se på Specsavers sørlandssenteret igjen. Takk for meg! Og dette dro du opp en eldgammel tråd for å meddele verden. Du store! Endret 23. september 2017 av T-Rex 1
sommermor Skrevet 23. september 2017 #46 Skrevet 23. september 2017 Samme om det er en gammel tråd. Den er like relevant i dag. Her har vi ikke brukt Specsavers ennå. Vi har dårlig erfaring med Brilleland her vi bor. De presterte å skifte et brilleglass i styrke + 4, med et brilleglass i styrke 0. Så aldri med Brilleland for oss. Har Specsavers optikere som tester synet ? Vi bruker nå Brillehjørnet, de er dyre, men optikeren deres er utrolig flink. At de har en veldig dyktig optiker , betyr utrolig mye ved valg av brillebutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå