Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høy, tynn liker sorte klær og jeg kan se ganske streng og konservativ ut men jeg er nerdete og snill :fnise: Også er jeg så sjenert at jeg ser sur og overlegen ut :jolie:

Flere som gir feil førsteinntrykk?

Anonymous poster hash: ebef8...852

Skrevet

Ja, jeg gir nok oftest feil førsteinntrykk. Jeg trenger tid før jeg føler meg trygg nok til å være meg selv. Er sjenert og rolig, og nye bekjentskaper oppfatter meg nok som sur, overlegen og kjedelig. Sammen med de jeg kjenner godt, er jeg glad og kan snakke ganske mye. Litt kjipt å gi feil førsteinntrykk, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 8a05b...839

Gjest pluviophile
Skrevet

Ja, både første- andre OG tredjeinntrykket folk får av meg er feil. Det er dessverre ikke noe jeg kan for, det hadde ikke vært noen vits i å være "meg selv". Det er forbeholdt kun den innerste sirkelen med mennesker, og knapt dem.

• Liker 2
Skrevet

Ja, både første- andre OG tredjeinntrykket folk får av meg er feil. Det er dessverre ikke noe jeg kan for, det hadde ikke vært noen vits i å være "meg selv". Det er forbeholdt kun den innerste sirkelen med mennesker, og knapt dem.

Er du også sjenert?

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Nei det gjør ikke det.

Skrevet

Som regel ikke :)

Skrevet

Aner ikke. Tror aldri noen har fortalt meg hva slags førsteinntrykk de har hatt av meg.

(Kanskje de ikke tør.)

Skrevet

Neppe. Folk har vidt forskjellige førsteinntrykk av meg, de kommer stort sett an på hvilke typer de selv er.

Gjest pluviophile
Skrevet

Er du også sjenert?

Faktisk ikke, bare ekstremt privat. Kall meg gjerne introvert. Har Aspergers.

Skrevet

Har fått høre masse. Overlegen, "tror du er bedre enn andre", dum, jentete er ting folk som ikke har møtt meg ordentlig kaller meg. De som har blitt kjent med meg vil beskrive meg som snill, gavmild, morsom, smart, glad og opptimistisk.

Vil si jeg er det motsatte.

Skrevet

Jeg kommer ovenfor som en veldig positiv, utadvendt ledertype som har mye å gi og alltid er på farta.

Sitter hjemme stort sett, har ingen venner og er bipolar type 2! :fnise:

Så nei, det stemmer vel ikke sånn veldig.

Skrevet

Nei. Har ofte hørt at jeg virker bimbo (for at jeg var tynn), overlegen, sur, arrogant, gal, kjedelig osv.

Er ganske sjenert.

Skrevet

Folk sier ofte at jeg er verre i virkeligheten, når de faktisk blir kjent med meg.

• Liker 2
Skrevet

Folk tror jeg er dum, men jeg er smart. Folk tror faktisk det er et kompliment å si at jeg var smartere enn jeg så ut.

Anonymous poster hash: e3f0a...681
Gjest brutal_mann
Skrevet

Neppe, for jeg har et ekstremt bredt register i personligheten min. Det er bare uhyrefå personer som for lov å se det hele.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Det er litt godt å lese at det er mange av oss med samme problem :fnise:

Skrevet

Ja, jeg har aspergers så pleier ikke akkurat å fremstå helt normal

Anonymous poster hash: 66e6c...05a
Skrevet

Jeg er høy, tynn liker sorte klær og jeg kan se ganske streng og konservativ ut men jeg er nerdete og snill :fnise: Også er jeg så sjenert at jeg ser sur og overlegen ut :jolie:

Flere som gir feil førsteinntrykk?

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg begynt å lure på om jeg selv var trådstarter. Beskrivelsen passer meg på en prikk :fnise:

Tror folk som kjenner meg bedre ser på meg som en hyggelig person, heldigvis.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke, det har jeg fått hørt mye av kunder da jeg jobbet på butikk :fnise:

Skrevet

Folk tror jeg er en typisk pappas penger jente som har sansen for å drikke seg full og kjøpe merkeklær. I tillegg tror alle at jeg er spansk pga. navnet mitt og utseendet mitt :fnise:
Sannheten er at jeg ikke er spansk. Og jeg elsker skytespill, min Playstation 3 og metalmusikken min like mye som jeg elsker klærne mine :laugh: og jeg drikker ikke så mye, heh.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...