Gå til innhold

Dumpe typen pga liten pikk ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du henger deg opp i feil ord. En konspirasjon forutsetter at personene som mener dette samles og diskuterer, dvs. konspirerer. Du mener ikke den du siterer tror det er en gjeng forsmådde menn som diskuteres i trange smug for å legge en slagplan for hvordan man setter kvinner i dårlig lys på Kvinneguiden?

Det er jo mer eller mindre slik det fremstår, spør du meg, men jeg skjønner at du er mer interessert i polemikk og semantikk.

Men det er gjort mange studier på dette, og da har det kommet frem at ca 95% av alle som har blitt målt ligger mellom 10-18 cm.

Anonymous poster hash: 13473...941

Jo, da, og 95% av befolkningen tjener sikkert mellom 10 k og 3 mill. i året, også. Har ingenting med gjennomsnittet å gjøre. Og nei, gjennomsnittet fikk du oppgitt i innlegget du responderte på. Det er heller ikke 14 cm-15 cm.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo mer eller mindre slik det fremstår, spør du meg, men jeg skjønner at du er mer interessert i polemikk og semantikk.

Må nesten kvele teit ordbruk i fødselen, så det ikke fester seg.

Jo, da, og 95% av befolkningen tjener sikkert mellom 10 k og 3 mill. i året, også. Har ingenting med gjennomsnittet å gjøre.

Les deg opp om begreper som median og standardavvik. De finnes flere typer gjennomsnitt.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg opp om begreper som median og standardavvik. De finnes flere typer gjennomsnitt.

Jeg vet utmerket godt hva disse begrepene betyr. Påstår du at det var feil det jeg sa om gjennomsnittlig penislengde? I så fall foreslår jeg at du serverer alternative linker som sier noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

median og standardavvik. De finnes flere typer gjennomsnitt.

Median og standardavvik er ikke typer gjennomsnitt. Når du først skal kverulere, bør du kanskje ha det rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer eller mindre slik det fremstår, spør du meg, men jeg skjønner at du er mer interessert i polemikk og semantikk.

Jo, da, og 95% av befolkningen tjener sikkert mellom 10 k og 3 mill. i året, også. Har ingenting med gjennomsnittet å gjøre. Og nei, gjennomsnittet fikk du oppgitt i innlegget du responderte på. Det er heller ikke 14 cm-15 cm.

Hvor nevnte jeg at gjennomsnittet var 10-18 cm? Dette er det som blir betegnet som nornaltm Hvis du googler normal penis-størrelse vil du se at det står flere studier som viser at 95% har mellom 10-18 cm, så er det noen s har over dette eller under dette. Og har også lest at gjennomsnittet har vært alt fra 13-15 cm, så det varierer nok litt utifra hvilket land det er snakk om.

Anonymous poster hash: 13473...941

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nevnte jeg at gjennomsnittet var 10-18 cm? Dette er det som blir betegnet som nornaltm Hvis du googler normal penis-størrelse vil du se at det står flere studier som viser at 95% har mellom 10-18 cm, så er det noen s har over dette eller under dette. Og har også lest at gjennomsnittet har vært alt fra 13-15 cm, så det varierer nok litt utifra hvilket land det er snakk om.

Anonymous poster hash: 13473...941

Begrepet "normal" gir ingen mening når man oppgir tall, som vedkommende faktiske gjorde (og du følger opp med å gjøre). Da får man heller bruke gjennomsnitt eller f.eks. median, som du nevnte. Å si at "normalen er 10-18 cm" har like lite verdi som å si at normalen er å være mellom 1.20 m og 2 m høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepet "normal" gir ingen mening når man oppgir tall, som vedkommende faktiske gjorde (og du følger opp med å gjøre). Da får man heller bruke gjennomsnitt eller f.eks. median, som du nevnte. Å si at "normalen er 10-18 cm" har like lite verdi som å si at normalen er å være mellom 1.20 m og 2 m høy.

Først sier du at du vet hva standardavvik er, og så kommer du med dette? Det er jo nettopp til normalfordeling det er nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først sier du at du vet hva standardavvik er, og så kommer du med dette? Det er jo nettopp til normalfordeling det er nyttig.

Ja, jeg vet hva standardavvik er, men nei, det gir lite mening i en diskusjon som dette. Gir det mye informasjon å si at det er normalt å være mellom 1.20 m og 2 m høy i en diskusjon om hva som er normal høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hva standardavvik er, men nei, det gir lite mening i en diskusjon som dette. Gir det mye informasjon å si at det er normalt å være mellom 1.20 m og 2 m høy i en diskusjon om hva som er normal høyde?

Ja, så lenge du har belegg for det. Sleng opp et histogram, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å dumpe typen fordi han har en liten tiss, føler meg utrolig slem men har møtt en mann med en stor en som kan tilfredstille meg. hvordan gjøre det mest mulig skånsomt ?

Anonymous poster hash: 87646...f9d

Jaja, du får nå bare det.

Siden du har møtt en annen som kan tilfredsstille deg så har du tydeligvis vært utro mot typen din da.

Men husk på at det er noe som heter karma. Ikke klag på overfladiske menn heretter, søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hadde forstått det om det var en liten en...men 11 cm er jo ikke så ille...
En kompis av meg fortalte meg en gang at han turte ikke å møte andre jenter fordi han hadde en liten en..
*Han viste meg også * På ikke mer enn 5cm!
Jeg fortalte han at om de jentene dumper han pga det, så er de ikke verdt å være sammens med.
Men om han ikke klarte å tilfredstille dem, så måtte han jo lære seg ett par andre ting.

Og han startet jo å date ei venninne av meg og de har vært sammen i 8 år nå, og hun sier at det er den beste sexen hun noen gang har fått...Selvom han ikke bunner henne, så noe må han jo gjøre riktig,siden de nå er gift og har 2 barn sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...