Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Du er goth Jeg er guth... Skal vi..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Hørtes bra ut! Tid og sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 Hjemme hos deg, om to minutter? Det vil nok vare et halvt minutts tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #4 Del Skrevet 16. juli 2004 Ærlig talt, trøffern! Her har Suzy og aline lagt seg langflate og du verdiger dem ikke så mye som et lite kolon engang. Når skal dere to bli offisielle, så alle vet at du har nok med Greeny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #5 Del Skrevet 16. juli 2004 Suz og aline er på ferie da, men....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #6 Del Skrevet 16. juli 2004 du verdiger dem ikke så mye som et lite kolon engang. ...jeg trodde at vi kunne holde størrelsen unna denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #7 Del Skrevet 16. juli 2004 Hjemme hos deg, om to minutter? Det vil nok vare et halvt minutts tid... Ok. Men hvor bor du egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #8 Del Skrevet 16. juli 2004 Første ned og ut, litt til høyre, deretter ut og inn (rett fram) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #9 Del Skrevet 16. juli 2004 ...jeg trodde at vi kunne holde størrelsen unna denne tråden... Ok, da endrer jeg formuleringen til at du ikke verdiger dem så mye som et kolon da.....eller et komma....(kom`a!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #10 Del Skrevet 16. juli 2004 Ok, da endrer jeg formuleringen til at du ikke verdiger dem så mye som et kolon da.....eller et komma....(kom`a!) Jeg trakasserer dem på PM, dét må da være nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #11 Del Skrevet 16. juli 2004 Det går veldig opp og ned, dato. Når du har vært på KG over lenger tid, ser du det. Ja altså ikke bokstavelig talt, opp og ned da, men hvem som flørter med hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #12 Del Skrevet 16. juli 2004 Trakassering på pm bør vel duge det ja... Hmmmm,tro jaggu jeg skal trakassere kjæresten min litt i morgen,gitt! Da skal jeg ikke forstyrre dere lenger, keep up the good work. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #13 Del Skrevet 16. juli 2004 Du forstyrrer da ikke, Dato! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #14 Del Skrevet 16. juli 2004 Første ned og ut, litt til høyre, deretter ut og inn (rett fram) Ooooh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #15 Del Skrevet 16. juli 2004 Hmmmm' date='tro jaggu jeg skal trakassere kjæresten min litt i morgen,gitt![/quote'] Skikkelig helgetrakassering er ... :oops: ...ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #16 Del Skrevet 16. juli 2004 Da henger jeg meg på litt til for riktig å kuppe denne tråden i Suzy`s fravær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #17 Del Skrevet 16. juli 2004 Ooooh! Ja, ikke sant? Var det goth? :o (avdelingen for tvilsomme ordspill har billigsalg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #18 Del Skrevet 16. juli 2004 Var det goth? :o Seff, som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #19 Del Skrevet 16. juli 2004 ...du lover at du ikke er helt oppslukt av vampyr-gothertenner og andre stimuli, altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2004 #20 Del Skrevet 16. juli 2004 du sa jo at den lurvete sexen vi hadde var den beste du noen gang hadde hatt. men så fort jeg er borte så prøver du deg på en trøffel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå