Dabbado Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Jeg trenger hjelp til å finne bursdagsgave til min oldefar som fyller 90 snart. Det kommer nok drøssevis med folk som gir blomster, det er kjedelig! Jeg er sikker på at noen flasker cognac får han også! Blomster og cognac er altså ikke aktuelt. Forslag noen??? Endret 18. oktober 2014 av Dabbado
Gjest M1A Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 God spekemat eller noe annet som er litt luksus og som du vet han liker? Min bestefar ønska seg gavekort på biffmiddag :-)
Boudicca Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 De digitale bilderammene er utrolig populærer på de sykehjemmene jeg har jobbet. Tror du fører over bilder til en minnepinne som du så setter inn i bilderammen. Kjempekjekt! 1
Pip-pip Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 De digitale bilderammene er utrolig populærer på de sykehjemmene jeg har jobbet. Tror du fører over bilder til en minnepinne som du så setter inn i bilderammen. Kjempekjekt! Jeg tenkte også på noe mer personlig ala dette Vi har gitt bort dette selv, og de ble veldig godt mottatt! Er det noe han liker veldig godt, så kan man jo gi det også? Feks om han eeeelsker spekemat eller lignende. Gjør det personlig hvertfall
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Gavekort på fotpleie Anonymous poster hash: 8a7e9...6f9
Jacinta Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Min oldefar pleier å få konfekt og kryssord (han bruker mye tid på kryssord). Kanskje din oldefar har noen lignende "interesser"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå