AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #21 Skrevet 23. oktober 2014 Du har fått gode råd ang lufting og edikk. Edikk ødelegger ikke ull. Det er tull. Om du vil vaske det kan du vaske det først en gang med edikk, og deretter en gang med milo. Fjerner all røyklukt. Røykt selv tidligere, og gjorde dette med alle uløselige her i huset når jeg sluttet. Selv de mest innbitte anti-røyklukt följa jeg kjenner sa det fjernet all lukt. Anonymous poster hash: a2ab4...28f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #22 Skrevet 23. oktober 2014 Du har fått gode råd ang lufting og edikk. Edikk ødelegger ikke ull. Det er tull. Om du vil vaske det kan du vaske det først en gang med edikk, og deretter en gang med milo. Fjerner all røyklukt. Røykt selv tidligere, og gjorde dette med alle uløselige her i huset når jeg sluttet. Selv de mest innbitte anti-røyklukt följa jeg kjenner sa det fjernet all lukt. Anonymous poster hash: a2ab4...28f Her er det snakk om bak eller juling, eddik eller røyklukt. Skal barn bruke tøyet er begge deler like ille.Anonymous poster hash: 7403d...2a8
beige Skrevet 24. oktober 2014 #23 Skrevet 24. oktober 2014 Jo visst, men hvorfor betyr det noe at andre mener det? HÆ? Fordi de mener ikke bare, de vet? 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 24. oktober 2014 #24 Skrevet 24. oktober 2014 HÆ? Fordi de mener ikke bare, de vet? Tviler jeg på. Jeg kan alltid gjennomskue røyklukt fra klær selv om de er luftet. Heldigvis sjelden jeg opplever det...røyklukt er terrible.
Alkymist Skrevet 24. oktober 2014 #25 Skrevet 24. oktober 2014 Noen tekstiler er det ikke alltid lufting er nok. Men med ull pleier det å holde på det neste. Ull skal jo egentlig ikke vaskes så ofte, men nettopp luftes etter bruk. Men om det er så ille at det ikke skulle holde ville jeg vasket det med milo og kanskje en teskje eddik som skyllemiddel. Ofte vasker man jo barnetøy før bruk så da slipper jo eventuelt mottakeren akkurat det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå