AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #1 Skrevet 18. oktober 2014 Hei, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å forklare meg slik at dere skal forstå og jeg er helt ny på denne siden og er bare ut etter hjelp. Jeg er 16 år gammel btw. Jeg har hatt mensen i et år, og jeg har det ca vær 6 uke. I sommer gikk jeg 2 måneder uten før jeg fikk det igjen. Rett etter den menstrsjonen har jeg hatt ubeskyttet sex flere ganger. Den ene gangen jeg hadde det viste mensenkalenderen min "ovulation day, pregnancy chance is high" og etter det har jeg ikke klart å slutte å tenke på om jeg er gravid. Jeg går ikke på p-piller og jeg har ikke tatt angrepille noen av gangene. I 4 uker ventet jeg på mensen og så kom den, den kom 13 dager før den egentlig skulle ha kommet og jeg pleier alltid å få det 13+ dager forsen. Jeg har faktisk aldri fått den for tidlig før. Så viser det seg at jeg bare skulle blø engang så var den over..? Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: d9af5...8c4
Gjest Heartbeat Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Du er nødt til å ta en graviditet test! Du får kjøpt de over alt på apotek og dagligvarebutikker.. Kan hende du er gravid når du kun hadde en dag med blødning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå