Gå til innhold

ananas


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest eli9zabeth

Heizann alle sammen!

Vil først bare i at dette er en kjempe plass, med mange gode tips og meninger!! :D

Så vil jeg bare spørre dere om en ting...

Har tenkt å gå på en såkalt ananas-kur. Hvor jeg i noen dager bare skal spise ananas.Har hørt at dette skal være slankende, men vet ikke riktig hvordan jeg skal gjennomføre det. Eks. hvilken ananas jeg skal spise (fersk eller boks).[/

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? ......helst litt fort! :)

...å ikke komm med vanlige kostråd, som å spise fire ganger til dagen osv, for dette er jeg helt klar over.

Håper på svar!

hilsen meg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg gjest!

Hvis du vil ned noen FÅ kilo er dette en mulighet, men hvis du fortsetter å spise som før etterpå er det jo bortkastet...............

En rensekur/fastekur et par dager har alle gått av, og er spesielt bra som en start på en slankekur. Vet lite om ananas men vet at det er bra å spise kun melon i alle varianter et par dager for å rense kroppen.

Når jeg har slanket meg har jeg fulgt en spesiell tre dagers rensekur fra Bailine de første dagene, deretter kostholdsendring, og en gang i måneden tre dagers fasteprogram.

Send meg en privat melding hvis du ønsker dette renseprogrammet så skal jeg skannet det og maile det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man egentlig faste/gå på "rensekur"? Hva er det godt for egentlig?

Og hvordan klarer dere å fungere med så lite mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med en rense(ikke faste) kur synes jeg at kroppen venner seg til mindre mat; blir fortere mett. Etter en slik kur prøver jeg på å ligge på ca 1100 kcal per dag,

Man "spiser" under en slik kur ca 6 ganger om dagen, men det er mest væske, tynn suppe, frukt og en yoghurt.

Er man travelt opptatt og har problemer å spise til faste tider, er en renselsesdag i uka en enkel måte å holde vekten på. men det passer ikke for meg da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du vekten ved å spise lite èn dag..? Hvordan er det mulig?

Jeg bare spør, ser ikke helt logikken her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke den metoden, men bailine sier dette. jeg bare tar et par tre dager en gang i mellom, synes det gjør godt å få renset seg, tisse masse, føler meg mer opplagt etterpå. Men som sagt stapper man inn etterpå er det bortkastet. Er aldri mett men heller aldri kjempesulten under disse dagene. Jeg taper opp til fem kilo på disse dagene, men er jeg ikke flink etterpå er de tilbake i løpet av no time. Er jeg påpasselig kommer kanskje en to tilbake, mao to tre kilo igjen.

Ble du noe klokere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. ananas-kur, så gikk min bestefar på denne for 20 år siden. Han mistet vel noen kilo, men har i etterkant aldri mer klart å spise ananas :ler:

-Noe han har blitt mobbet en god del for...

Men at det muligens fungerer, -sikkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eli9sabeth

Takk for alle svar...og kommentarer! :D

Men har liksom enda ikke fått helt svar på hvordan jeg kan gjennomføre den, helt nøyaktig mener jeg.

Er det noen der ute ett sted som sitter inne med den "elt presise oppskriften"!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Gikk ned 20 kg ca på en mnd.. Men begynte med en boks ( sånnen liten hermetikk i 3-pak på butikken i terninger) å jeg ble lei så spiste jeg 2-4 biter om dagen på slutten :) Nå er jeg igang igjen , vil ha bort 20 kg til så .. har holdt på 5 dager å gått ned 5 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw.. Du må gå ned mye får å ikke legge på deg alt igjen.. Men jeg la på meg 5 kg etter jeg hadde begynt med vanlig mat igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ned 20 kg ca på en mnd.. Men begynte med en boks ( sånnen liten hermetikk i 3-pak på butikken i terninger) å jeg ble lei så spiste jeg 2-4 biter om dagen på slutten :) Nå er jeg igang igjen , vil ha bort 20 kg til så .. har holdt på 5 dager å gått ned 5 kg :)

Var dette alt du spiste en hel dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...