Gå til innhold

sædsprut undersøkelse

39 stemmer

1. 1. Hvor foretrekker du mannen din spruter sæden sin?

• På bakken
      2
    • I vaginaen
      22
    • I rompehullet
      2
    • I din munn
      9
    • Ansiktet eller et annet sted på kroppen
      2
    • Vet ikke
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fun fact: En gjennomsnittlig spermklyse inneholder 250 millioner sædceller og bruker 2.5 sekunder i snitt på å nå målet ved vanlig samleie.

Undersøkelsen er anonym og alle kan stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkel tråd.

Anonymous poster hash: e7d39...ff4

• Liker 2
Skrevet

Hva med å ikke like sædsprut i det hele tatt?

Anonymous poster hash: f15f5...b31
Skrevet

"Vet ikke" er jo ikke riktig alternativ når jeg vet.

Skrevet (endret)

"Vet ikke" er jo ikke riktig alternativ når jeg vet.

Hvor foretrekker du mannen din spruter sæden sin?

hvis du absolutt ikke liker det så svarer du ''på bakken'' noe som er synonymt med at sæden ikke er i kontakt med deg eller at du ikke liker sæd fra din ''mann''. alle svaralternativ for hetrofile kvinner er dekket.

Endret av pinkytalks
Skrevet

Hvor foretrekker du mannen din spruter sæden sin?

hvis du absolutt ikke liker det så svarer du ''på bakken'' noe som er synonymt med at sæden ikke er i kontakt med deg eller at du ikke liker sæd fra din ''mann''. alle svaralternativ for hetrofile kvinner er dekket.

Nei, jeg foretrekker at han ikke spruter i det hele tatt. At han har teknikken som skal til for å holde igjen sæden når han får orgasme. Det er ikke det samme som "på bakken".

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg foretrekker at han ikke spruter i det hele tatt. At han har teknikken som skal til for å holde igjen sæden når han får orgasme. Det er ikke det samme som "på bakken".

Man kan ikke ta forbehold for alle i undersøkelser, dessuten er premisset for undersøkelsen "hvor foretrekker du at mannen spruter sæden sin?". For at noe skal sprute, må må jo noe komme ut av noe, og dermed gjelder ikke denne undersøkelsen deg og dine preferanser på dette punktet.

Endret av Timza
  • Liker 1
Skrevet (endret)

En mann som ikke spruter ut, spruter innover. Rart at du vet så lite om mannlig seksualitet, egentlig.

Jeg har teknikken som skal til for å holde meg her hver eneste dag i ett år eller to, faktisk. Det er bare å glede seg.

ikke friske menn som har ''retrograde ejaculation'' og spruter inn i blæra. det er en diagnose. tydeligvis du som ikke har peiling.

bryr meg ikke om du henger her hverdag som en klegg på kg.

Endret av pinkytalks
Skrevet

Ryddet for personangrep + svar til dette.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...