AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hei! Jeg er i midten av 20 årene og så lenge jeg har hatt mensen har jeg hatt en svært ustabil syklus (jeg går til utredning hos lege for det nå, ingenting alvorlig, bare en liten hormonforstyrrelse). Det siste året har det vært mer eller mindre regelmessig, men den siste tiden har det begynt å tulle seg til igjen med at jeg hopper over en måned og neste måned kommer den på tiden. Nå skulle jeg egentlig hatt mensen for rundt en uke siden, men har det ikke. Det som derimot er helt nytt er at jeg har menssmerter. Jeg har ingen andre typiske symptomer (som amme bryster o.l), men jeg smertene. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Jeg bruker ingen hormonprevansjon og jeg vet at jeg ikke er gravid. Takk! Anonymous poster hash: 5a647...570
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Hei, det kan være at du har eggløsning. Det gir ofte typiske mensensmerter. Anonymous poster hash: d3a51...c67
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk for svar! Jeg har aldri hatt smerter ved eggløsning før, så jeg lurte veldig! Det skal forresten stå ØMME bryster, ikke amme bryster! Anonymous poster hash: 5a647...570
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk for svar! Jeg har aldri hatt smerter ved eggløsning før, så jeg lurte veldig! Det skal forresten stå ØMME bryster, ikke amme bryster! Anonymous poster hash: 5a647...570 hilsen TS Anonymous poster hash: 5a647...570
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk for svar! Jeg har aldri hatt smerter ved eggløsning før, så jeg lurte veldig! Det skal forresten stå ØMME bryster, ikke amme bryster!Anonymous poster hash: 5a647...570 Bare hyggelig! Bare det jeg tror det kan være da, men om du fortsatt har vondt etter noen dager burde du kanskje nevne det for legen din. Du nevnte du har en liten hormonforstyrrelse, tar du noen tabletter for det nå? Hvis du gjør det, kan det være at det er det som gjør at du har mensensmerter, muligens. Anonymous poster hash: d3a51...c67
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Bare hyggelig! Bare det jeg tror det kan være da, men om du fortsatt har vondt etter noen dager burde du kanskje nevne det for legen din. Du nevnte du har en liten hormonforstyrrelse, tar du noen tabletter for det nå? Hvis du gjør det, kan det være at det er det som gjør at du har mensensmerter, muligens.Anonymous poster hash: d3a51...c67 Jeg går ikke på noen tabletter eller medisiner av noe slag Jeg er helt i startfasen i prosessen om å finne ut hva som er galt med meg (jeg har noen andre småplager i tillegg, som skyldes hormonforstyrrelsen). Blodprøver jeg tok hos fastlegen min viste det var "en liten hormonforstyrrelse" (som det sto i brevet) og jeg har blitt henvist videre. Hva "en liten hormonforstyrrelse" vil si, aner jeg ikke. TS Anonymous poster hash: 5a647...570
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå