Gå til innhold

Blir utslitt og deppa- hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg blir så utrolig fort sliten av å være med folk og av å ha en stressende hverdag. Jeg liker folkene rundt meg og hverdagen, men likevell er jeg helt utslitt allerede på onsdagen. Deretter blir jeg bare mer og mer sliten, til jeg på fredagen så å si kollapser på soffaen med negative tanker uten å helt vite hvorfor. Sånn som i dag måtte jeg dra et par timer tidligere fra jobben fordi jeg ikke klarte å fokusere elled henge med på hva som skjedde eller hva folk sa. Jeg følge meg dårlig og trøtt, og klarte ikke å henge med i samtaler og måtte slite for å holde meg våken. I tillegg hadde jeg en avtale etter jobben med en vennine som jeg også avlyste fordi jeg var så sliten og leimeg. Jeg vet ikke hvorfor jeg er leimeg en gang.

Så skulle jeg se på Idol med familien, noe jeg heller ikke orket. Orket bare å legge meg i senga med Ipaden og se på serier. Hadde ikke tålmodighet til det heller, vel og merke, så ble egentlig liggende og se opp i taket. Så gråt jeg litt av en unødvendig ting som ikke var noe å gråte for.

Jeg lurer veldig på hva dette er. Hvorfor i huleste blir jeg så fort utslitt? Hva kan grunnen være?

Anonymous poster hash: 36d43...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik hele året, eller perioder som nå når det blir kaldere og mørkt?

Jeg er veldig utmattet på denne tiden av året. Smertene i kroppen øker med kulden. Gjør ikke annet enn å sove stort sett.

Det kan være både fysisk og psykisk.

Skrevet

Depresjon, utbrenthet, høstdepresjon? Sørg for et godt kosthold, nok søvn og trening. Avspenning, yoga og meditasjon er også bra. Skaff deg boken som heter Stress sv Kroese. Det følger med en cd om yoga, meditasjon og avspenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...