Gå til innhold

Problem med tunga, noen som har peil?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg stikker ut tunga så kjennes det ut som jeg har en tråd som strykes med under den, feks om jeg hadde hatt hår i munnen så kjennes det ut som tunga på en måte drar seg over hårstrået, bare en skarpere og mer vond smerte.

Har ikke bitt meg i tunga eller noe, men kjennes ut som noe på ene siden rett og slett har blitt skåret langs....

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette forståelig, noen som kjenner seg igjen?



Anonymous poster hash: 31348...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...