AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hver gang jeg stikker ut tunga så kjennes det ut som jeg har en tråd som strykes med under den, feks om jeg hadde hatt hår i munnen så kjennes det ut som tunga på en måte drar seg over hårstrået, bare en skarpere og mer vond smerte. Har ikke bitt meg i tunga eller noe, men kjennes ut som noe på ene siden rett og slett har blitt skåret langs.... Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette forståelig, noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 31348...2f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå