Gå til innhold

Hvordan skal dere pynte bordene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o

Det blir utrolig flott kan jeg tenke meg!! Nydelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har laget hjerter av ståltråd og tvinnet "englehår" i sølv rundt. Hjertene er ca. 10 cm lange, og har litt lang "hale". Det skal være hjerteranke, og en orkideklokke på hvert hjerte, og dette skal ligge på tallerken. Skal ellers ha hvite lys, og lave, litt lange borddekorasjoner med eføy, sølv og hvite blomster. Var et enormt arbeid å lage disse hjertene, men, d ble stilig da! :)

Bordkortene blir som en serviettring, på en måte..

Jeg ble nysgjerrig på disse hjertene jeg!! Har du bilde av dem? Høres utrolig flotte ut!

Skrevet
Bordhefte blir med transparent forside og svart/hvitt evt. rødaktig (husker ikke hva bildetypen heter) bilde av oss på neste side.

Vi skal også ha bordheftene på denne måten. Forsiden er i kalket papir (lignende matpapir) og med bilde av oss under (sort/hvitt eller brun/hvitt). På det kalkede papiret skal jeg printe inn et kjrlighetsdikt eller ordtak, forskjellig på alle heftene. Det blir da på en måte liggende over bildet av oss. Jeg gjorde det samme i invitasjonene, bare med en sang som skal synges under vielsen (bildet var på den bakerste siden i invitasjoen).

Skrevet

Vi skal også ha bordheftene på denne måten. Forsiden er i kalket papir (lignende matpapir) og med bilde av oss under (sort/hvitt eller brun/hvitt). På det kalkede papiret skal jeg printe inn et kjrlighetsdikt eller ordtak, forskjellig på alle heftene. Det blir da på en måte liggende over bildet av oss. Jeg gjorde det samme i invitasjonene, bare med en sang som skal synges under vielsen (bildet var på den bakerste siden i invitasjoen).

Hva er kalket papir? Og hvor får man tak i det? Har hittil bare sett transparent papir (likt vanlig papir, bare svakt gjennomsiktig), men det kunne vært spennende å se et alternativ :D

Skrevet

høres ut som at kalket papir og transperent papir er det samme. Kalket papir er ihvertfall hvitaktig og ser igrunnen ut som matpapir. Er ganske gjennomsiktig når en legger for eksempel et bilde under det, slik som dere skal gjøre.

Skrevet

Vi skal ha hvite myke duker,ivory kubbe -og lange lys med perler tvinnet rundt nederst,enkle pynta røde roser i vaser,bordkortene er litt store og pynta med røde hjerter,sangheftene er også fine.I tillegg blir det jo glass,bestikk,og fat,øl,vann og brus på bordene,så vi har ikke overlesset med pynt.Skal strø sølvkonfetti.

Tror det holder i massevis,og tror det blir lekkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...