Gå til innhold

Rimelig overnatting i London

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan tipse meg om et rimelig sted å bo i London??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags standard er minimumskrav?

Gjest Étoile
Skrevet

På www.londontown.com kan du finne hotelltilbud i alle prisklasser. Vi brukte denne siden ved hotellbestilling to ganger i fjor, fungerte kjempefint begge gangene. Begge hotellene var helt ok (type "budget").

Skrevet

Rundt Kingsway Park i Sussex Gardens ligger småhotellene tett i tett. Standarden er varierende, men titt på linken Ethereal ga deg, der finner du info om hotellene.

Kingsway park er et sjarmerende strøk, og du kommer deg lett rundt om i byen ved hjelp av undergrunnen som ligger kun minutters gange fra hotellstrøket. (Paddington station)

Skrevet

Jeg anbefaler deg å søke på http://www.hotelconnect.co.uk. De har alltid masse tilbud på overnatting til under halve prisen. Vi bestilte selv hotell der til London-turen vår nå i august. Vi fikk dobbeltrom på et firestjerners hotell til 350 kroner natten.

Skrevet

I Bayswater er det mange hoteller. De små, meget enkle koster under halve prisen av de vanlige. Du får bad på rommet, men det er lite! Spis frokosten på cafe selv om den følger med...

Gjest Mio ikke pålogget
Skrevet
Jeg anbefaler deg å søke på http://www.hotelconnect.co.uk. De har alltid masse tilbud på overnatting til under halve prisen. Vi bestilte selv hotell der til London-turen vår nå i august. Vi fikk dobbeltrom på et firestjerners hotell til 350 kroner natten.

Hvilket hotel er det? Det billigeste jeg får opp er kr. 1.550,- for dobbeltrom i 2 netter 2 stjerner.

Vi skal også reise i august.

Skrevet

Vi bestilte i april da, de rimeligste tilbudene går først og vi måtte bo der minst natt til søndag. Hotellet heter forresten Henry VIII

Skrevet

Vi skal til london snart, og har reservert rom på Grange Holborn Hotel. Det kan vel ikke kalles billig, men i forhold til standard er det virkelig ikke dyrt. Vi betaler 85 pund per natt for dobbeltrom (ca 1000 kr), men hotellet er da 5stjerners. (Er sushibar, basseng, trimrom osv :-) ) Vi sammenliknet med andre hoteller, og fant 2 stjerners til den samme prisen andre steder..

*gleder seg til luksushotell*

Skrevet

Koselig med luksushotel (det er forøvrig basseng og trimrom på vårt hotell også, men det var prisen og ikke fasilitetene som avgjorde valget), men jeg synes det er litt bortkastet siden vi ikke drar til London for å sitte på hotellrommet. Vi drar ut rett etter frokost og er ikke hjemme før sent på kveld, det er ingenting annet enn senga og badet som vil bli brukt uansett.

Skrevet

Var i London i desember, overnattet da på Comfort Inn Hyde Park. Betalte £45 for enkeltrom med eget bad. Ikke særlig luksushotell, men sentralt og greit.

Gjest Ethereal
Skrevet

"Rimelig" og "London" er uansett to ord som ikke går så godt sammen :roll:

Skrevet

Mhm.. Vi skal heldigvis få bo hos familie i en uke (15 min med tog fra sentrum), også tar vi oss råd til hotell den siste helgen.. Helt håpløst å bo på hotell i london en uke, blir jo ingenting igjen å shoppe for!

Skrevet

Ja, og det er veldig synd. Flybillettene er svinbillige, men jeg har ikke lyst til å betale 1000 kroner per natt for et dobbeltrom. Samtidig vil jeg ikke bo hvor som helst heller. Ikke alltid lett å finne en grei standard til rimelige priser. Men etter at vi fant HotelConnect er vi veldig fornøyde, men som alltid ellers må man være tidlig ute for å få de beste tilbudene.

Gjest Dazed
Skrevet

Hmm.. Regent Palace (Høres fancy og dyrt ut)

bodde jeg når jeg var i London (kom hjem i går)

Hotellet ligger midt i Piccadilly circus.

rommene var helt greie, ikke så høy standard. Var do og dusj på gangen. Skulle vel gjerne hatt dusj på rommet, men valgte å bruke penger på andre ting enn hotell..

Gjest tittenteisan
Skrevet
Vi skal til london snart, og har reservert rom på Grange Holborn Hotel. Det kan vel ikke kalles billig, men i forhold til standard er det virkelig ikke dyrt. Vi betaler 85 pund per natt for dobbeltrom (ca 1000 kr), men hotellet er da 5stjerners. (Er sushibar, basseng, trimrom osv :-) ) Vi sammenliknet med andre hoteller, og fant 2 stjerners til den samme prisen andre steder..

*gleder seg til luksushotell*

Bodde på Grange Holborn da jeg var i London sammen med kjæresten i fjor høst. Var kjempebra, du kan glede deg. Og det er virkelig verdt pengene, man finner ikke mye med tilsvarende standard OG pris i London!

Skrevet

Skal selv bo på et enkelt og billig hotell i London senere i sommer.

Det heter Boka Hotell, og vi skal betale 144 pund for 3 netter. Ikke så ille, men tror ikke vi skal regne med noen kjempestandard.

God tur til London. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...