AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hvor lenge er det vanlig å vente, på bildene fra fotografen? Anonymous poster hash: 427c1...78b
Hønsa Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Det varierer veldig. Vi ventet i to uker 😊 Hvor lenge er det vanlig å vente, på bildene fra fotografen? Anonymous poster hash: 427c1...78b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Det varierer veldig. Vi ventet i to uker Det var lite Heldige dere! Ble dere fornøyd med bildene? Var det verdt prisen? Anonymous poster hash: 427c1...78b
Hønsa Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, ble veldig overrasket. Har tatt litt brudebilder selv og vet hvor tidskrevende det er i etterkant. Vi er fornøyd med bildene ja. Mange fine men også noen som ikke er fullt så fine, men sånn vil det jo alltid være. Er veldig glad for at vi valgte en ordentlig fotograf Så ja, verdt pengene!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 ååå glede!! Jeg er så utrolig spent!!!!!!!! Vi hadde fotograf hele dagen. Så det er vel ganske mye å gå gjennom. Siden du fotograferer litt selv. Hva gjør en fotografen med alle bildene i etterkant? Justerer de litt på alle bildene? Anonymous poster hash: 427c1...78b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 ååå glede!! Jeg er så utrolig spent!!!!!!!! Vi hadde fotograf hele dagen. Så det er vel ganske mye å gå gjennom. Siden du fotograferer litt selv. Hva gjør en fotografen med alle bildene i etterkant? Justerer de litt på alle bildene? Anonymous poster hash: 427c1...78b jeg driver også med bryllupsfoto, så jeg bare svarer for meg. det varierer jo, men. først legger jeg inn alle bildene, så går jeg gjennom alle sammen og fjerner de som ikke er verdt å spare, så går jeg gjennom på ny, så retter jeg opp evt skjevheter og deretter redigerer jeg alle bildene jeg tenker å levere til kunden. dette tar MYE tid. spesielt de offisielle bildene om de skal redigeres ordentlig. Anonymous poster hash: 8971a...bce
Humla90 Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 De fleste bilder blir etterbehandlet 15-30 min hver, tenk totalt kanskje 200-500 bilder. Det blir maaange timer. Man kan alltids bruke samme redigering (finnes en funksjon i photoshop) på alle så slipper man å redigere på nytt, men alle bilder er likevel forskjellige og må derfor justeres litt. Tenker 2-4 uker er normal ventetid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå