AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Så er det slik, at jeg de siste to månedene har hatt smerter i underlivet (mensensmerter, stikking og murringer). Har vært hos gynekolog, men de fant ingenting. Ble sendt ut med tips om ingefær, sjekke tips på youtube (?) og smertestillende. Problemet er at dette ikke gir seg. Har ikke hatt sex på ett år m samboer, fordi det gjør vondt. Nå har det bare blitt verre og verre... Noen som vet hva dette kan skyldes? Eller har noen råd for å dempe smertene? Legene kunne ikke :/Anonymous poster hash: 5bb47...2bb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Be om å få henvisning til Gynekologisk Poliklinikk på Ullevål sykehus. Ommdu bor lang reisevei unna så får du dekket reiseutgifter og pasientreiser ordner billetter for deg. Når du ikke får hjelp lokalt og med denne type smerter tenker jeg av erfaring, Endometriose. Les mer på endometriose.no Oppdater gjerne denne tråden!Anonymous poster hash: 75e14...6cd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Endometriose beskriver plagene jeg har hatt i større og mindre grad... Skal til fastlegen til fredag, så kan høre med henne om det da. Hvorfor henvisning til Ullevål Poliklinikk? Anonymous poster hash: 5bb47...2bb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du tilfeldigvis bor i Trondheim istedet er Mette Moen på St.Olavs sykehus ekspert på endometriose. Hun er også på endometriose.no sitt forum trooooor jeg. Anonymous poster hash: 81362...2ab
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du tilfeldigvis bor i Trondheim istedet er Mette Moen på St.Olavs sykehus ekspert på endometriose. Hun er også på endometriose.no sitt forum trooooor jeg. Tusen takk for forumtipset! Anonymous poster hash: 5bb47...2bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå