totes_mc Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vurderer å reise på dagstur til Gøteborg på lørdag. Jeg har aldri vært der før, så jeg lurer derfor på om noen har noe å anbefale meg å se/gjøre? Liker det meste.
Gjest Solstråla88 Skrevet 18. oktober 2014 #2 Skrevet 18. oktober 2014 Synes gøteborg et skandinavias fineste by, elsker å bare gå rundt, sette meg ned på en random cafe å gå litt til. Gode shopping muligheter er det også
outkast Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Her er det en del gode tips: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=486687
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 Hagabadet gir deg en litt annerledes og rustikk badeopplevelse. OBS, ikke så veldig mange varme bassenger der, men de har sauna og massasjetilbud i tillegg til et utrolig dypt svømmebasseng. Ellers vil jeg anbefale Gamlebyen Haga, Universeum, Botaniska Trädgården Anonymous poster hash: 560a6...c10
totes_mc Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2014 Takk for svar. Det ble ikke tur denne helgen, så jeg sparer tipsene til en annen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå