Gå til innhold

Ble plutselig bare tilsendt et penisbilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 677ab...21a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å lagre. Neste gang sender du bilde av en annens penis og spør: Har trøbbel med telefonen min. Var det denne som var din?

Anonymous poster hash: d742e...81b

:hoho: Kjempegod idé!

Anonymous poster hash: eea49...a68

• Liker 3
Skrevet

Det er bare å lagre. Neste gang sender du bilde av en annens penis og spør: Har trøbbel med telefonen min. Var det denne som var din?

Jeg tror dette er riktig svar! :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Støtter lett også denne. ^^

• Liker 2
Skrevet

Hva er greia med penisbilder egentlig? Finnes det virkelig de som liker å få det?

Om jeg får et kommer det ann på hvor mye jeg likte fyren i utgangspunktet hva jeg gjør med det, selvom det alltid resulterer i at jeg blir mer skeptisk. Liker jeg fyren sender jeg i retur at jeg ikke vil ha sånt tilsendt og forstår han dette kan jeg glemme den ene gangen. Finnes jeg ikke interessert i utgangspunktet blir han blokket og jeg kutter kontakten.

Skrevet

Fikk en her om dagen selv av en opptatt fyr. Men heldigvis ikke bildet. Han hadde tegna en kuk :P

En annen gang fikk jeg et kukbilde av en jeg hadde hatt en date med. Vi gikk bare en tur. Og han sendte bildet mitt i værster rushtid og jeg stod på et stappfult tog :P Svarte tilbake "Nei takk".

Anonymous poster hash: b8424...683
  • Liker 2
Skrevet

Noen gutter er ekstremt kleine. Har også fått et par penisbilder tilsendt ut av det blå, og jeg blir nesten fascinert over at gutter tror at det er positivt. Jeg har ikke orket holde kontakten etterpå.

Ikke store nok for deg altså?

Anonymous poster hash: 715c4...5a8

Skrevet

:natti:

Anonymous poster hash: eea49...a68

• Liker 2
Skrevet

Virkelig?

Er du en av disse mannfolkene som sender pinlige bilder av lemmet sitt?

Hva med å sende denne meldingen;

Jeg har sett bedre og større.

Skrevet

Det viser at det ikke er stort mellom øra ;)

• Liker 4
Skrevet

:fnise:

Mange kvinner digger å få tilsendt bilder av et stivt og pulserende mannelem, på de rette tider av døgnet. Det er bare mange som ikke innrømmer det.

Anonymous poster hash: ee049...40e

Skrevet

Mange kvinner digger å få tilsendt bilder av et stivt og pulserende mannelem, på de rette tider av døgnet. Det er bare mange som ikke innrømmer det.

Ikke av random fyrer man har vært på et par dater med. Hvis du kjenner en kvinne godt, og vet hun liker det - kjør på. Hvis dere er i datingfasen og du sender et bilde av penisen din kl 15 på en tirsdag... Da har du misforstått vanlige sosiale regler.

• Liker 2
Skrevet

Virkelig?

Er du en av disse mannfolkene som sender pinlige bilder av lemmet sitt?

Hva med å sende denne meldingen;

Jeg har sett bedre og større.

Jeg pleier å få til svar at de gleder seg til å møtes.

Rart det her med at kvinner aldri klarer å svare ærlig her inne.

Grunnen til at menn sender bilder av utstyret er fordi kvinner elsker det.

Gjest Tingelinling
Skrevet

Det er mange damer som synes det er helt ok å få tilsendt slike bilder. Det finnes til og med mange som synes det er turn-on. Problemet oppstår når menn ikke klarer å fange opp signalene fra damer som ikke liker dette.

Ellers; etter første date av type kaffe/tur/bowling, uten at sex har vært nevnt, er regelen at man ALDRI sender bilde av prinsen sin. Spesielt ikke dersom dere har vært på bowling, etter damens forslag. Bowling betyr ikke at hun liker alle slags baller...

Skrevet

Nei!

Det er bare mannfolk som sender disse bildene som innbiller seg at vi liker det.

Du må være bra dum om du velger å sende bildet av tissefanten din til en kvinne som du ikke kjenner.

Skrevet (endret)

Jeg pleier å få til svar at de gleder seg til å møtes.

Rart det her med at kvinner aldri klarer å svare ærlig her inne.

Grunnen til at menn sender bilder av utstyret er fordi kvinner elsker det.

Rart at du ikke klarer å ta innover deg at flertallet ikke liker det.

Tissefanter sånn generelt sett er ikke vakre å se på.

Det er menn som er fikserte på sin egen tissefant!

Om en er i et forhold med en mann som sender slike bilder, er det en annen sak.

Endret av Snuppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...