AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Har møttes tre ganger, gått turer og spist middag. Jeg likte ham i utgangspunktet veldig godt, men vi har ikke engang hatt sex, bare kysset ved enkelte anledninger. Vi har omtrent aldri diskutert seksuelle ting, annet enn svært overfladisk. Jeg vet ikke hva jeg skal svare engang, synes bare det var ganske turn off og malplassert. Hva skriver jeg? Anonymous poster hash: d9f9e...801
Maximillian Cohen Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Send et penisbilde i retur. 23
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Send et penisbilde i retur. Ok Anonymous poster hash: d9f9e...801 3
Gjest lnx Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Ok Anonymous poster hash: d9f9e...801 Hvis du greier å photoshoppe et bilde av deg selv med penis, så blir det enda bedre 12
Timza Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis du greier å photoshoppe et bilde av deg selv med penis, så blir det enda bedre Hehe, eller ta på deg en strapon og ta et likt bilde for returen. Noter gjerne samtidig at din er større en hans, og 5 liter med glidekrem er på vei i posten. 14
FreshWhite Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis du ikke like å bli tilsendt penis bilder så må han akseptere det, vis ikke så er ikke han verdt det! :D 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Hehe, eller ta på deg en strapon og ta et likt bilde for returen. Noter gjerne samtidig at din er større en hans, og 5 liter med glidekrem er på vei i posten. Hadde aldri i livet trodd at jeg skulle like et av dine innlegg! Anonymous poster hash: d742e...81b 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Har hørt flere nevne at det visstnok er blitt en "greie" allerde etter første daten. Det begrunnes med alt fra "har hun ikke humor, er hun ikke verdt å samle på" (humor? virkelig?) til "Hvis hun ikke vil ha kuken fort, er det videre til neste på lista." Har til gode å høre en dame bli positivt overrasket av et kukbilde ut av det blå. Anonymous poster hash: b631b...c84 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Har hørt flere nevne at det visstnok er blitt en "greie" allerde etter første daten. Det begrunnes med alt fra "har hun ikke humor, er hun ikke verdt å samle på" (humor? virkelig?) til "Hvis hun ikke vil ha kuken fort, er det videre til neste på lista." Har til gode å høre en dame bli positivt overrasket av et kukbilde ut av det blå. Anonymous poster hash: b631b...c84 I så fall grei og kjapp sortering for begge parter. Sender han bilde av kuken, er det videre til neste på lista. Anonymous poster hash: d742e...81b 4
Timza Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Hadde aldri i livet trodd at jeg skulle like et av dine innlegg! Anonymous poster hash: d742e...81b OK.
skyflakes Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 Noen gutter er ekstremt kleine. Har også fått et par penisbilder tilsendt ut av det blå, og jeg blir nesten fascinert over at gutter tror at det er positivt. Jeg har ikke orket holde kontakten etterpå. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #12 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg tror jeg hadde blitt litt fascinert, og likt det litt....Anonymous poster hash: 79517...e44 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #13 Skrevet 16. oktober 2014 Var den erigert, var den stor? Anonymous poster hash: 2462e...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #14 Skrevet 16. oktober 2014 Har møttes tre ganger, gått turer og spist middag. Jeg likte ham i utgangspunktet veldig godt, men vi har ikke engang hatt sex, bare kysset ved enkelte anledninger. Vi har omtrent aldri diskutert seksuelle ting, annet enn svært overfladisk. Jeg vet ikke hva jeg skal svare engang, synes bare det var ganske turn off og malplassert. Hva skriver jeg? Anonymous poster hash: d9f9e...801 Jeg ville ikke skrevet noe som helst, bare droppet fyren og gått videre i livet. Anonymous poster hash: 945c0...b2b 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #15 Skrevet 17. oktober 2014 Holder en knapp på å sende penis bilde i retur. Jeg opplever også at menn er kjappe med å vise fram utstyret. Nesten sånn at jeg skulle ha laget et slikt bilde å sendt kjapt i retur! Haha Anonymous poster hash: 5eefc...f85 3
Timza Skrevet 17. oktober 2014 #16 Skrevet 17. oktober 2014 Holder en knapp på å sende penis bilde i retur. Jeg opplever også at menn er kjappe med å vise fram utstyret. Nesten sånn at jeg skulle ha laget et slikt bilde å sendt kjapt i retur! HahaAnonymous poster hash: 5eefc...f85 Send over et nakenbilde så skal jeg fikse en kukk på deg på en snupp i photoshop! Ja, jeg er såå snill!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #17 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg tror jeg hadde blitt litt fascinert, og likt det litt....Anonymous poster hash: 79517...e44 Var den erigert, var den stor? Anonymous poster hash: 2462e...cdb Pleier dere to å sende bilder av penisen deres? Anonymous poster hash: eea49...a68 4
himmeloghav Skrevet 17. oktober 2014 #18 Skrevet 17. oktober 2014 Har møttes tre ganger, gått turer og spist middag. Jeg likte ham i utgangspunktet veldig godt, men vi har ikke engang hatt sex, bare kysset ved enkelte anledninger. Vi har omtrent aldri diskutert seksuelle ting, annet enn svært overfladisk. Jeg vet ikke hva jeg skal svare engang, synes bare det var ganske turn off og malplassert. Hva skriver jeg? Anonymous poster hash: d9f9e...801 Send et annet penisbilde i retur, større enn hans og skriv: Beklager opptatt nå:-) 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #19 Skrevet 17. oktober 2014 Holder en knapp på å sende penis bilde i retur. Jeg opplever også at menn er kjappe med å vise fram utstyret. Nesten sånn at jeg skulle ha laget et slikt bilde å sendt kjapt i retur! HahaAnonymous poster hash: 5eefc...f85 Det er bare å lagre. Neste gang sender du bilde av en annens penis og spør: Har trøbbel med telefonen min. Var det denne som var din? Anonymous poster hash: d742e...81b 11
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #20 Skrevet 17. oktober 2014 Har møttes tre ganger, gått turer og spist middag. Jeg likte ham i utgangspunktet veldig godt, men vi har ikke engang hatt sex, bare kysset ved enkelte anledninger. Vi har omtrent aldri diskutert seksuelle ting, annet enn svært overfladisk. Jeg vet ikke hva jeg skal svare engang, synes bare det var ganske turn off og malplassert. Hva skriver jeg? Anonymous poster hash: d9f9e...801 Gud, så kleint. Jeg tror faktisk mannen har et problem og jeg ville sagt det til ham. I det øyeblikket han sendte det penisbildet reduserte han deg til et knulleobjekt. Ingen mann som er seriøst interessert ville gjort det der. Anonymous poster hash: 1a417...e3a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå