Gå til innhold

Backpacking - tips til pakking av sekk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg reiser på backpacking i nesten to måneder nå om en ukes tid, og har så smått begynt å pakke eller se hva jeg ønsker å ha med meg på turen. Jeg har en 60 L sekk, og sliter med å pakke "lett" til denne turen!

Jeg skal blant annet på trekking i høye fjell, så ullundertøy og fjellsko er et must. Mens resten er jeg veldig usikker på! Ettersom temperaturene kommer til å variere mellom 0 og 30 grader må jeg ha med litt av hvert!

Er det noen av dere andre erfarne backpackere som kan gi tips til hva jeg absolutt må ha med? :)

Anonymous poster hash: 665f2...7d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp vakumposer til å pakke klær i . Microfiberhåndkle er ekle å bruke (synes jeg!), men de tørker fort og mygler ikke om du ikke rekker å tørke det helt.

Anonymous poster hash: af970...84d
Skrevet (endret)

Nomaden har mange bra sekker. Kjøpte en derifra selv før en reise til Afrika. Den jeg har er også med en egen dagtursekk som sitter fast på fremsiden av sekken. Veldig kjekt når vi skulle på dagsekspedisjoner, slapp å dra rundt på den store sekken.

Generelt har Nomaden mye bra utstyr.

http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.browse&root=142&category_id=144&option=com_phpshop&Itemid=1

Edit;

Glem det, jeg misforsto, leste bare kjapt og trodde du var på jakt etter ny sekk :klaske:

Endret av skruf
Skrevet

Kjøp vakumposer til å pakke klær i . Microfiberhåndkle er ekle å bruke (synes jeg!), men de tørker fort og mygler ikke om du ikke rekker å tørke det helt.

Anonymous poster hash: af970...84d

Microfiber håndkle har jeg! Brukte det sist jeg var på interrail, veldig bra! :jepp:

Takk for tips for vakumposer! Skal se om jeg finner noen!

TS :)

Anonymous poster hash: 665f2...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...