Gå til innhold

Do-rent falt nedi!


Suzy

Anbefalte innlegg

I dag tidlig fikk jeg litt panikk... :o

Kasta papiret i do - etter å ha snytt nesa og oppdaget at wc-rensen (sånn som sitter på innside av skåla og lager god lukt..u know) hadde ramlet av (har sånn fra Mr Muscle som du trykker ned på et plast"stativ") - altså falt ned i do!!!

Kikket rundt toalettet og nedi, men ingenting å se - altså har den sikkert blitt trukket ned. Men er dette skummelt??? Kommer doen til å tette seg???

Får masse besøk i helga og dette passet dårlig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

:o Akkurat det samme skjedde med meg for ikke så lenge siden! Sporløst forsvunnet! Samme merke, til og med!

Det har ikke blitt tett enda, i hvert fall, og dette er noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Lillemann skylte ned vår han. Men det gikk greit. Er noen mnd siden og doen er ikke blitt tett enda. Går nok bra skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hmmm.... kan det kanskje hende at vi bør legge inn en kollektiv klage til mr. muscle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skylt ned vår flere ganger, ikke noe problem. Vi orket til slutt ikke ha slik dorens, det så rett og slett ekkelt ut når det var renner av de greia nedover toalettet til enhver tid, den ble skitten etterhvert, i tillegg til at vi da mistet den et par ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi orket til slutt ikke ha slik dorens' date= det så rett og slett ekkelt ut når det var renner av de greia nedover toalettet til enhver tid, den ble skitten etterhvert, i tillegg til at vi da mistet den et par ganger.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det samme skjedde hos oss. Vi tok oss bryet å løfte av doen og sjekke "vannlåsen" Der lå den. Den sperret så pass mye at det kunne ha blitt problemer med den. Er jo av plast og dermed ikke nedbrytbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Høres ut som om det faktisk er et seriøst problem med mr. muscle sin toalettrensesak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ja, det er det! Jeg har også opplevd det der flere ganger.

For øvrig er jeg enig med Arkana, det ser ikke delikat ut med den renningen nedover doskåla.

Rense skåla tror jeg ikke de greiene gjør, heller. Det er rett og slett parfyme, og ikke noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Jeg vil det sterkeste advare folk mot å bruke slike dingser hengende i toalettet - rørleggeren som var hjemme hos meg nettopp sa at de burde vært forbudt.

Toalettet mitt var tett - og han mente det skyldes en slik som han så hang på et av mine andre toaletter. Det var ikke tilfelle, men jeg så at de hadde skrevet det i rapporten som jeg fikk oversendt etterpå...

Etter rørleggerbesøket så har jeg ikke brukt slike WC-"rensere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Den datt nå ikke ned av seg selv hos oss da. Jeg var rimelig forbannet på samboer og både freste og litt til. Derfor havnet den i do. Og fordi jeg var så sint så bare dro jeg ned.

Selv om både samboer og jeg måtte ordne doen sammen så sa jeg aldri hvorfor den datt ned i doen :roll: Det var faktisk ikke så himla mye jobb å få den ut heller, men kjekt å være to.

Har ellers aldri opplevd det.

Nå bruker jeg heller ikke den som er flytende, men en sånn wc-blokk. Tror den heter noe med WC-domestic-klorin-sitron :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Annonse

Og nå har dette skjedd hos meg og. Blokken var bortevekk i går kveld, jeg har brukt hånd pluss en slags myk pinne, men den er ikke der. Jeg har gått på do, trukket ned mange ganger, og doen er ikke tett ennå. Men jeg har helt noia hvis det skulle gå gale. Jeg leier et hus på tomten til husverten, og dette må jeg vel betale selv. Tips til hva jeg kan bruke for å grave i rørene? Doen er støpt fast så den får jeg ikke av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,dette var skumle greier,har bare brukt sånne dingser et par ganger.Aldri mer!Har Jif stående ved toalettet og vasker den ved behov,opptil fler ganger om dagen(har en gutt på sju som ikke er så nøye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan løfte opp selve doen. Den sitter bare løst opp i røret som går opp av gulvet. Vær obs på at det da renner vann på gulvet. Da finner du nok den. Jeg hadde det samme problemet og når vi løftet av doen så fant vi holderen til dorensen i røret. Om det ikke er tett i dag så vil den sørge for at dopapir og andre ting vil henge seg fast og over tid så vil det gå tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...