Helfos Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg opererte inn silikon under muskel den 6. Oktober i år, altså for litt over ei uke siden. Jeg har faktisk ikke hatt noen form for smerter i ettertid omtrent, utenom den kjente "morning boob", noe som ikke var spesielt vondt heller... I går merket jeg derimot at det "popper" i den ene puppen. Når jeg lener meg fremover, eventuelt nedover, og går tilbake i oppreist posisjon, så kjennes det ut som at noe kommer ut av ledd i den ene puppen. Rett og slett som om innlegget popper ut av ledd der inne. Det høres jo helt merkelig ut, men jeg vet ikke om noen annen måte å forklare følelsen på. Dette er som sagt kun i den ene puppen såvidt jeg har lagt merke til og er faktisk litt ubehagelig. Noen som har opplevd en lignende følelse? Hva gjorde dere med det eventuelt, gikk det over etter en stund? Takk for svar, det settes stor pris på :-)
Marie90 Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Nei, jeg opplevde ikke det. Du skal vel ha en oppfølgingstime med kirurgen snart, så du kan spørre da?
Helfos Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2014 Nei, jeg opplevde ikke det. Du skal vel ha en oppfølgingstime med kirurgen snart, så du kan spørre da? Er akkurat det, jeg skal ikke tilbake til kirurgen før om et års tid ca. Tror ikke de praktiserer oppfølgingstimer ved Fornebuklinikken, som han sa selv, så er det ikke vits å komme på etterkontroll før det, ettersom innleggene først er "ferdig montert" etter såpass lang tid.. Jeg var derimot på klinikken frivillig på tirsdag for å sjekke for blødning da jeg likevel var i området (bor i Molde), men da hadde jeg ikke opplevd dette enda..
got2go Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Jeg kjente at det "dunket" i venstre pupp etter operasjonen. Tror det har med at jeg er venstrehendt og derfor belaster venstresiden mer. Kan ha noe med det- større belastning på en side. Endret 16. oktober 2014 av got2go
Helfos Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg kjente at det "dunket" i venstre pupp etter operasjonen. Tror det har med at jeg er venstrehendt og derfor belaster venstresiden mer. Kan ha noe med det- større belastning på en side. Ja, det er mulig.. Gikk det raskt over?
Marie90 Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Er akkurat det, jeg skal ikke tilbake til kirurgen før om et års tid ca. Tror ikke de praktiserer oppfølgingstimer ved Fornebuklinikken, som han sa selv, så er det ikke vits å komme på etterkontroll før det, ettersom innleggene først er "ferdig montert" etter såpass lang tid.. Jeg var derimot på klinikken frivillig på tirsdag for å sjekke for blødning da jeg likevel var i området (bor i Molde), men da hadde jeg ikke opplevd dette enda.. Selvsagt kan ting gå galt eller man kan ha bekymringer som du har nå. Oppfolging er standard etter operasjoner, og det er ikke annerledes med kosmetiske. Handler bare om at mange klinikker ikke er proffe nok eller prioriterer det.
got2go Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Ja, det er mulig.. Gikk det raskt over? Ja. Er over 3 mnd siden min operasjon, og jeg kjener fremdeles at det "strammer"seg i puppene hvis jeg løfter tungt/ anstrenger seg. Men det går over, det er jo tross alt bare 1 uke siden du opererte deg! Jeg kunne også kjenne at det knirket inni puppene noen ganger, særlig etter at jeg hadde ligget lenge i ro. Det var... weird. Men som sagt, bare gi det tid
halo Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Anbefaler deg å ta kontakt hvis det er noe som bekymrer deg!
Helfos Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2014 Selvsagt kan ting gå galt eller man kan ha bekymringer som du har nå. Oppfolging er standard etter operasjoner, og det er ikke annerledes med kosmetiske. Handler bare om at mange klinikker ikke er proffe nok eller prioriterer det. Er vel strengt tatt ikke noe å ta på servicen på klinikken, utrolig profesjonelt og ja, jeg kan godt ringe de og eventuelt komme opp dit om det skulle være noe. Tenkte føst og fremst at jeg skulle spørre her før jeg ringte, ettersom jeg nettopp har vært der! Synes det blir litt kleint.. Ja. Er over 3 mnd siden min operasjon, og jeg kjener fremdeles at det "strammer"seg i puppene hvis jeg løfter tungt/ anstrenger seg. Men det går over, det er jo tross alt bare 1 uke siden du opererte deg! Jeg kunne også kjenne at det knirket inni puppene noen ganger, særlig etter at jeg hadde ligget lenge i ro. Det var... weird. Men som sagt, bare gi det tid Jeg satser på at det går over av seg selv ja, og så får det bare være litt ubehagelig en stund... Jeg anstrenger kanskje disse musklene litt for mye kan jeg tenke meg, jeg bor jo for meg selv og ting må gjøres :-) Får bare håpe at det ikke blir noe varige skader av den "poppingen" her. Når jeg ligger lenge stille til meg, så blir det egentlig bare litt ukomfortabelt frem til jeg får gått til badet, da forsvinner det som regel med en gang. Poppingen kommer mer når jeg har gjort noe litt anstrengende... Går sikkert over til deg også! Tre måneder er vel heller ikke lenge nok det heller, så vi får håpe på det beste begge to :-) Tok du også under muskelen? Anbefaler deg å ta kontakt hvis det er noe som bekymrer deg! Jeg tenker at jeg venter et par dager, og om det fremdeles er slik som det er nå, så ringer jeg de :-) Det er neppe noe farlig, er kun ubehagelig. Ordner seg nok! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå