Gå til innhold

Mannens g - punkt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo som sagt plassert litt upraktisk. Men,vi har veldig lyst å prøve begge to. Hvordan går jeg frem første gang? Tips mottas med takk :)

Anonymous poster hash: 9aec6...3cb

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Ikke prøv før han er riktig kåt og komfortabel. Mye glidemiddel, og en smal finger/dildo i starten. Få han mest mulig avslappet, og gjerne sug han eller gi han nytelse på andre måter samtidig. Noen ønsker å prøve det selv først også, for da vil han jo selv kjenne om det gjør vondt.

Viktig å stoppe opp hvis han sier stopp i alle fall, og gjør det langsomt :)

• Liker 2
Skrevet

Vaselin på langefingeren og dytter'n pent opp i to'ern. Maserer prostataen lett. Rasshølet er generelt følsomt, så inngangen kan sikkert være morsom å leke med den også! Husk korte negler

Skrevet

Vaselin på langefingeren og dytter'n pent opp i to'ern. Maserer prostataen lett. Rasshølet er generelt følsomt, så inngangen kan sikkert være morsom å leke med den også! Husk korte negler

Er det lett å lokalisere den?

Skrevet

Er det lett å lokalisere den?

Relativt lett. Se for deg at han ligger i misjonær og du står foran han. Håndflaten mot rektum/mellomkjøttet. Prostaten ligger 4-5 cm på innsiden av anus, mot magen. Han vil kjenne når du treffer den, en rar følelse. Husk god kommunikasjon ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva graver man ikke frem, i folkeopplysningsens navn.

En aldri så liten 'bruksanvisning' her.

• Liker 2
Skrevet

Hva graver man ikke frem, i folkeopplysningsens navn.

En aldri så liten 'bruksanvisning' her.

Takk! Tipper flere menn er takknemlige for den :-)

Gleder meg til å prøve på mannen.

Anonymous poster hash: a83ea...3db

• Liker 2
Skrevet

Jeg får helt absurde orgasmer av slik stimulering... mister all kontroll over kroppen!

Anonymous poster hash: 0784c...e40

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger å ta menn med strap-on. Er faktisk VELDIG mange menn som tenner på nettopp dette, og det virker som om sexen varer lengre og at han holder lengre når han får Anal-stiumlering. :)

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Det er like opphissende å bli tatt bak som framme :wow: Lurt å være forsiktig og ta det rolig første gang, for det er vondt første gangen. Så blir det bare deilig.

Skrevet

Pleier å gjøre det når jeg suger han, pekefingeren inn i 2ern og press mot tommelen som jeg presser mot "skrukken". Dette slår aldri feil!

Anonymous poster hash: ec288...a1c

• Liker 1
Skrevet

Denne videoen viser det ganske greit:

xvideos.com/video1742072/my_wife_carole_gives_me_a_prostate_massage

Anonymous poster hash: bff79...2d8
Skrevet

Jeg digger å ta menn med strap-on. Er faktisk VELDIG mange menn som tenner på nettopp dette, og det virker som om sexen varer lengre og at han holder lengre når han får Anal-stiumlering. :)

Jeg står "bent over" og venter på deg og strap on'en din :wink:

• Liker 1
Skrevet

Denne videoen viser det ganske greit:

xvideos.com/video1742072/my_wife_carole_gives_me_a_prostate_massage

Anonymous poster hash: bff79...2d8

Øh....er vel ikke nødvendig å putte inn halve armen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg står "bent over" og venter på deg og strap on'en din :wink:

Hehe, ja er alltid klar til å gi en innsats jeg. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hmm, jeg fant det ikke jeg altså. Er fingeren min for kort? Har noen det lengre opp? Ellers tok han jo av da og til slutt ville han ha dildoen min :) Får lete videre.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg får helt absurde orgasmer av slik stimulering... mister all kontroll over kroppen!

Anonymous poster hash: 0784c...e40

Jeg henger meg på denne, det gir meg helt vannvittige orgasmer, jeg hyler å skriker som en gal å mister all kontrollen over kroppen og stemmen min, når jeg blir stimulert analt. Jeg føler jeg helt får blackout og er helt utslitt som om jeg skulle løpt maraton. Har flere ganger opplevd å få serieorgasmer når jeg blir analt stimulert, helt vannvittig deilig opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...