AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 som svettet om nettene, uregelmessig mens og blødninger når jeg trente. Har vært hos legen, tok blodprøver, alt var i orden. Var hos gynekolog, alt var i orden. Men jeg blør og har smerter i ettertid fortsatt etter trening Jeg blir ikke klok. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 172ad...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Hvor gammel er du? Det kan være memo pausen og blødningene kan variere. Selv begynte jeg ofte å blø etter samleie, men det gikk over og mensen stabiliserte seg igjen. Alt var normalt på prøver og hos gynekolog og hormon-nivåene var normale. Men gynekologen forklarte at memo-pausen ofte kan inntre på denne måten. Anonymous poster hash: 57949...1a4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Hvor gammel er du? Det kan være memo pausen og blødningene kan variere. Selv begynte jeg ofte å blø etter samleie, men det gikk over og mensen stabiliserte seg igjen. Alt var normalt på prøver og hos gynekolog og hormon-nivåene var normale. Men gynekologen forklarte at memo-pausen ofte kan inntre på denne måten. Anonymous poster hash: 57949...1a4 Da jeg fikk svar av legen på blodprøver jeg tok, så fikk jeg beskjed om at det ikke var overgangsalderen, ikke antydning engang. Er 33år.Anonymous poster hash: 172ad...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 De kan jo ikke bare gi deg opp!? Anonymous poster hash: 1efb4...f6c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Da jeg fikk svar av legen på blodprøver jeg tok, så fikk jeg beskjed om at det ikke var overgangsalderen, ikke antydning engang. Er 33år.Anonymous poster hash: 172ad...1ca Tok gynekologen ultralyd? Anonymous poster hash: 57949...1a4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Tok gynekologen ultralyd? Anonymous poster hash: 57949...1a4 Ja.Anonymous poster hash: 172ad...1ca
Sen ve ben Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis de sier at alt er i orden når det ikke er det, krever du videre utredning evt. går til andre leger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå