Gå til innhold

SuperTed og Prikken - BarneTV long time ago..


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Virvar

*nynne på melodien til Shagma*

Den serien har jeg bilder av i hodet mitt, men husker ikke så mye.

Super Ted derimot - HAN hadde vi på video. Husker Bolla og Beinet og Texas Speed, som var skurkene der. Beinet var skummel syntes jeg. Og Texas speed eller hva han het han var så sinna.

I ene episoden så var de på en elefantkirkegård. Den likte jeg ikke å se for den var trist. Og i en så skulle de hjelpe utryddningstuede fugler, Flyvende Glente eller hva de nå het. Iallfall så stakk skurkene av med eggene deres.

Han med prikkene var litt dum tror jeg. Eller litt pysete. Husker de dykket etter perler.

Lurer på om de gamle opptaksvideokasettene virker ennå jeg, Koselig å bevare minner liksom.

Er foresten vår generasjon veldig opptat av å mimre? Og hvor ligger vi på i alder vi som mimrer? Vi er vel lekestuegenerasjonen? For før vår tid var det ikke så mye barne tv. Kanskje vår generasjom er litt barnslige? :wink: Liker å gå i barndommen :wink:

Pompel og pilt er foresten før min tid. Disse husker jeg ikke annet enn fra bilder, og de ser skumle ut synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg husker bare introen på serien. SuperTed blir produsert på en fabrikk' date=' ligger på samlebåndet, men så blir han kastet i søpla for det er en feil på han...)[/quote']

Var det ikke også en annen serie som startet sånn? En masse leketøy som det var feil på, og som havna i en kasse. Også alle eventyrene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jo det var en serie med leker også. Ei dokke iallefall. Og så var det vel en leketøysmaskin der som het Bertha. Eller blander jeg nå? Sangen der var ialleflal sånn : "Berthaaaa, kjære Berthaaaaa ..tra lalaallalala" Og så husket jeg ikke mer :oops: Den gikk på lørdagene for jeg kjenner smaken av lørdagsgodt i munnen når jeg nynner på den (sånne lakrislisser faktisk *ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berta, kjære Berta - du er en deilig maskin! For når vi programmerer deg, du gjør det i en fei, du sier aldri nei - vi vet vi kan stole på deg!

:ler:

Men Berta var et helt annet program enn disse lekene som havna i en kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berta, kjære Berta - du er en deilig maskin! For når vi programmerer deg, du gjør det i en fei, du sier aldri nei - vi vet vi kan stole på deg!

:ler:

Denne kan ikke jeg huske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har sambo og jeg nynna på i ti år' date=' så jeg tror nok den eksisterer :wink:[/quote']

Ah, men for 10 år siden så ikke jeg på barnetv. Var veldig opptatt med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...