Gå til innhold

Fastleger i Trondheim, helst nyutdannede

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen noe godt forslag på en fastlege i Trondheim? Jeg liker faktisk aller best de som er nyutdannede, da jeg føler de ikke har rukket å bli så grusomt "lei" av jobben sin og er mye lettere å fortelle problemene mine til (kanskje vært borti litt FOR mange arrogante leger hittil..). De ferske legene som jeg har vært hos, har jeg alltid følt meg så trygg hos.

Håper på svar! Gleder meg til å bytte lege :)

Anonymous poster hash: 90870...c3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Munkhomenlegesenter.no

Anders Rosvoldaunet er relativt ung og har ledig plass. Praktisk at senteret ligger i sentrum.

Skrevet

Norges desidert beste lege jobber i Trondheim og heter Lars Erik Halvorsen. Har dessverre flytta og finner ingen lege som kan måle seg! Han er dog langt fra nyutdanna, jeg tror han er 60 så det som er dumt er jo at han kanskje går av med pensjon om noen år. Han er overhodet ikke arrogant, derimot en av få leger som virker som han valgte yrket grunnet interesse for menneske og et genuint ønske om å hjelpe. Der kan man føle seg helt trygg. Generelt godt inntrykk av Gløshaugen Legesenter og legene der, var der han holdt til før i alle fall. Dessverre har jeg aldri sett at han har ledig plass på lista, jeg fikk han tildelt automatisk da gammel fastlege pensjonerte seg. Men man kan be om varsling fra legelisten.no! :)

Så ikke kjør deg fast i sporet om at legen må være ung, det er nok veldig individuelt. Noen eldre leger kan virke litt lite oppdaterte og har lukket seg fullstendig ovenfor ny teori eller nye behandlingsmåter, men på den annen side, så er noen av de unge litt høye i pappen, siden de er stolte av å ha klart å få et statusyrke, og grunnet manglende erfaring kan de tro de vet alt. Aller verste lege jeg har vært til var vel yngre enn samboeren min, skikkelig klyse. Husker du når du var 13? Du trodde du visste og kunne så mye. Så runder du 20 og er flau over å innse at du var en drittunge.

Men sjekk ut legelisten.no, det kan hjelpe en litt på vei.

(Håper det er greit å nevne navn. Men de finnes jo på nettet og nevnte tross alt kun navn på den dyktige legen) ;)

Anonymous poster hash: 3fb3b...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...