AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hei! Jeg har stadig kløe i mellomkjøttet. Dette kommer og går i perioder, mest etter jeg har hatt endel sex og blir sår. Kløen og irritasjonen er ikke i selve vagina, men mest "under vaginaen" om det gir mening. Det er også veldig sårt i mellom vagina og anus. Innimellom er det så sårt at det kan blø der i forbindelse med dobesøk og tørking. Noen andre som har opplevd dette? Jeg har tidligere behandlet meg med Canesten for sopp, men dette kommer stadig tilbake. Det kan jo være at det er tilbakevendende soppinfeksjon? Blir takknemlig for alle svar! Veldig nervøs for hva dette kan være, huff. Anonymous poster hash: 121f2...b73 Anonymous poster hash: 121f2...b73
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Sopp. Er du frisk for Sos?Anonymous poster hash: 87008...078
Vexavi Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Hørest ut som sopp(eller sos), beste er vell å ta seg en tur til legen. Litt vanskelig for oss å si via internett hva det er med sikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Tenkte også sopp, ja. Det kommer ofte der du nevner, i hudfolder. Du kan få kjøpt kombinasjonsøaktninger med Canesten eller Pevaryl mot det, reseptfritt. Viktig med vagiator i tillegg til krem, for å få det helt bort.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Så. Nå du har forsøkt Canesten. Da bør du nok få Diflucan på resept. Kan være en kronisk soppineksjon, ja.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Sopp. Er du frisk for Sos?Anonymous poster hash: 87008...078 TS her. Hei og takk for svar :-) Jeg tenker også at det er sopp, men blir urolig når det kommer tilbake. Når det gjelder Sos så vet jeg kun at jeg ikke har klamydia, de andre vet jeg ikke (feks herpes) men jeg har aldri hatt blemmer eller lignende problemer. Dessuten har jeg hatt kjæreste i over et år, og i såfall har jeg blitt smitter for nesten 2 år siden. Kjæresten min har ingen plager. Hørest ut som sopp(eller sos), beste er vell å ta seg en tur til legen. Litt vanskelig for oss å si via internett hva det er med sikkerhet. Ja, jeg vurderer legebesøk om det ikke gir seg snart, men jeg studerer i en annen by enn jeg har fastlege. Men slik jeg har forstått det så skal jeg kunne få legetime her likevel :-) Tenkte også sopp, ja. Det kommer ofte der du nevner, i hudfolder. Du kan få kjøpt kombinasjonsøaktninger med Canesten eller Pevaryl mot det, reseptfritt. Viktig med vagiator i tillegg til krem, for å få det helt bort.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2 Så. Nå du har forsøkt Canesten. Da bør du nok få Diflucan på resept. Kan være en kronisk soppineksjon, ja.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2 Kanskje Pevaryl kan fungere bedre for meg enn Canesten? :-) Tidligere ganger jeg har brukt Canesten har jeg brukt vagitorie og smurt meg veldig godt lenge etterpå. Da har problemet vært mindre eller borte -en stund. Men jeg vet jo ikke, kanskje det har vært tilfeldig. Anonymous poster hash: 048d8...e86
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Kanskje Pevaryl kan fungere bedre for meg enn Canesten? :-) Tidligere ganger jeg har brukt Canesten har jeg brukt vagitorie og smurt meg veldig godt lenge etterpå. Da har problemet vært mindre eller borte -en stund. Men jeg vet jo ikke, kanskje det har vært tilfeldig. Anonymous poster hash: 048d8...e86 Kanskje, men av og til trenger man en langvarig (6- 12 uker) kur med Diflucan, om det kommer igjen hele tiden. Men det vanlige er å starte med 1-2 tabletter Diflucan og så se om det går vekk.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Og kjæresten bær også behandle seg Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Og kjæresten bær også behandle seg Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2 Han har gjort det, med Canesten. :-)Kanskje, men av og til trenger man en langvarig (6- 12 uker) kur med Diflucan, om det kommer igjen hele tiden. Men det vanlige er å starte med 1-2 tabletter Diflucan og så se om det går vekk.Anonymous poster hash: 6bdb9...ed2 Okei, takk, da må jeg isåfall komme meg til lege å få resept da :-) Anonymous poster hash: 048d8...e86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå