AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg var dum og så på 11 september videoer på youtube. Det gjorde meg veldig redd. Har insett hvor forferdelig verden er Hvor hjelpeløse de som faktisk hoppet fra skyskraperen må ha følt seg. Høres jævlig ut. Velge mellom å bli kvelt eller hoppe flere hundre meter. Nå tenker jeg også på døden. Jeg kommer til å dø en dag. Jeg vil ikke dø. Det er skummelt. Jeg får helt angst, jeg føler meg fanget. Tanken slo meg at jeg skulle ønske jeg aldri ble født. Jeg er redd for å dø en grusom død. Det i seg selv er mye verre enn døden. Måtte bare få det ut .. Skulle ikke sett dette :-( Anonymous poster hash: 960bd...65e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 ikke godt å bli skremt på den måten. ja, verden er forferdelig. men du må prøve å se på ting som er bra! har du tilgang på en nyfødt baby? sitt å hold den, så skal du se at det finnes håp uansett. det vil alltid være idioter her i verden, å det er vårt oppdrag å sørge for at de som kommer etter oss ikke blir sånn, men heller tar vare på hverandre. Anonymous poster hash: 25b8a...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå